W tyg. zakończonym 14.08 Polsat miał 33,45 mln zł wpływów z reklam, TVN 28,2 mln zł
19.08. Warszawa (PAP) - W dniach 8-14 sierpnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł...
19.08.2011 | aktual.: 19.08.2011 10:08
19.08. Warszawa (PAP) - W dniach 8-14 sierpnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 17,36 proc., co daje około 33,45 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 14,6 proc., czyli wpływami rzędu 28,2 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 21,15 mln zł, czyli niemal 11-proc. udziałem.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły blisko 16,28 mln zł, co daje 8,45-proc. udział.
Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 7,37 mln zł. Oznacza to, że miała ona ok. 3,83 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 192,7 mln zł wobec 183,5 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)
mso/ ana/