Trwa ładowanie...
drksnyc

W tyg. zakończonym 14.08 Polsat miał 33,45 mln zł wpływów z reklam, TVN 28,2 mln zł

19.08. Warszawa (PAP) - W dniach 8-14 sierpnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł...

drksnyc
drksnyc

19.08. Warszawa (PAP) - W dniach 8-14 sierpnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 17,36 proc., co daje około 33,45 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 14,6 proc., czyli wpływami rzędu 28,2 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 21,15 mln zł, czyli niemal 11-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły blisko 16,28 mln zł, co daje 8,45-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 7,37 mln zł. Oznacza to, że miała ona ok. 3,83 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 192,7 mln zł wobec 183,5 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

mso/ ana/

drksnyc
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
drksnyc