W tyg. zakończonym 18.12 TVN miał 59,1 mln zł wpływów z reklam, Polsat 51,3 mln zł
22.12. Warszawa (PAP) - W dniach 12-18 grudnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował ponownie TVN. Udział ten wyniósł 19 proc., co...
22.12.2011 | aktual.: 22.12.2011 11:08
22.12. Warszawa (PAP) - W dniach 12-18 grudnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował ponownie TVN. Udział ten wyniósł 19 proc., co oznacza ok. 59,1 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie ok. 16,6 proc., czyli wpływami rzędu 51,3 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 37,8 mln zł, czyli ponad 12,2-proc. udziałem.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły prawie 24,7 mln zł, co daje ok. 8-proc. udział.
Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły ok. 6,9 mln zł. Oznacza to, że miał on ponad 2,2 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 309,5 mln zł wobec 328,6 mln zł tydzień wcześniej.
Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+. (PAP)
jow/ asa/