Trwa ładowanie...
d43uybf

W tyg. zakończonym 21.04 TVN miał 72,54 mln zł wpływów z reklam, Polsat 63,55 mln zł

26.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 15 do 21 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,46 proc., co oznacza 72,54 mln...

d43uybf
d43uybf

26.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 15 do 21 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,46 proc., co oznacza 72,54 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 15,30 proc., czyli wpływami rzędu 63,55 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 34,49 mln zł, czyli 8,30 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 28,23 mln zł, co daje 6,79 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 9,16 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,2 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 415,52 mln zł wobec 410,9 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ ana/

d43uybf
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d43uybf