Trwa ładowanie...
dvtv1kk

W tyg. zakończonym 23.09 Polsat miał 63,42 mln zł wpływów z reklam, TVN 62,48 mln zł

27.09. Warszawa (PAP) - W dniach od 17 do 23 września największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 16,90 proc., co...

dvtv1kk
dvtv1kk

27.09. Warszawa (PAP) - W dniach od 17 do 23 września największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 16,90 proc., co oznacza 63,42 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 16,65 proc., czyli wpływami rzędu 62,48 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 34,93 mln zł, czyli 9,31 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 26,88 mln zł, co daje 7,16 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazła się Eska TV, której przychody reklamowe wyniosły 9,12 mln zł. Oznacza to, że miała ona 2,43 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 375,31 mln zł wobec 369,43 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

kam/ ana/

dvtv1kk
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dvtv1kk