Trwa ładowanie...
ddeoag4

W tyg. zakończonym 27.10 TVN miał 84,9 mln zł wpływów z reklam, Polsat 71,58 mln zł

31.10. Warszawa (PAP) - W dniach od 21 do 27 października największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,09 proc., co oznacza 84,9...

Share
ddeoag4

31.10. Warszawa (PAP) - W dniach od 21 do 27 października największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,09 proc., co oznacza 84,9 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 14,41 proc., czyli wpływami rzędu 71,58 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 47,05 mln zł, czyli 9,47 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 38,73 mln zł, co daje 7,8 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazła się Eska TV, której przychody reklamowe wyniosły 14,56 mln zł. Oznacza to, że miała 2,93 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 496,85 mln zł wobec 500,13 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ osz/

ddeoag4

Podziel się opinią

Share
ddeoag4
ddeoag4