W tyg. zakończonym 28.07 TVN miał 30,51 mln zł wpływów z reklam, Polsat 27,73 mln zł

05.08. Warszawa (PAP) - W dniach od 22 do 28 lipca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 12,65 proc., co oznacza 30,51 mln zł...

05.08.2013 | aktual.: 05.08.2013 16:23

05.08. Warszawa (PAP) - W dniach od 22 do 28 lipca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 12,65 proc., co oznacza 30,51 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 11,49 proc., czyli wpływami rzędu 27,73 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 18,74 mln zł, czyli 7,77 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 15,77 mln zł, co daje 6,54 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Discovery, którego przychody reklamowe wyniosły 7,59 mln zł. Oznacza to, że miał on 3,15 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 241,24 mln zł wobec 250,68 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ osz/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)