Wielka wojna o katar Kowalskiego
Polski rynek leków na przeziębienie, z rocznymi obrotami na poziomie blisko 2 mld zł, to numer jeden wśród preparatów sprzedawanych bez recepty. Jesienią zacznie się na nim prawdziwa wojna o katar Kowalskiego, zapowiada "Puls Biznesu".
16.08.2012 | aktual.: 16.08.2012 06:29
Izraelski koncern farmaceutyczny Teva, wespół z firmą Procter & Gamble, szykuje się do wielkiej kampanii reklamowej swoich wiodących produktów. Na pierwszy ogień pójdzie seria preparatów na przeziębienie marki Vicks, które od czerwca są dostępne w polskich aptekach.
Konkurencja na razie lekceważy przeciwnika. Jacek Furman, prezes pabianickiego Aflofarmu, nie wróży Tevie sukcesu. Faktem jest jednak, że Aflofarm swoją wiodącą pozycję na polskim rynku osiągnął w pierwszym półroczu 2012 r. za pomocą reklam, na które wydał 466,3 mln zł.