Wpływy reklamowe TVN spadły o 0,4 proc. w okresie I‑IV
06.05. Warszawa (PAP) - Od stycznia do kwietnia 2010 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 859,2 mln zł (dane nie...
06.05.2010 | aktual.: 06.05.2010 12:53
06.05. Warszawa (PAP) - Od stycznia do kwietnia 2010 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 859,2 mln zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli o 0,4 proc. mniej niż rok wcześniej - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.
Drugie miejsce zajęła Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 783,4 mln zł, czyli o 17,6 proc. wyższe niż w 2009 roku.
Na trzeciej pozycji była TVP1 z kwotą 678,3 mln zł, czyli o 24,1 proc. większą niż rok wcześniej. Natomiast czwarta TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 15,3 proc. do poziomu 432,1 mln zł.
Piąte miejsce zajęła stacja Viva Polska, która była jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychody wyniosły 176,4 mln zł i były o 63,2 proc. wyższe niż rok temu.(PAP)
epo/ ana/