Trwa ładowanie...

Za reklamy w TVN trzeba zapłacić więcej. Magda Gessler najdroższą gwiazdą stacji

TVN najwięcej żąda za spoty przy „Kuchennych rewolucjach” i „Milionerach”. Za 30-sekundową reklamę przy programie „Kuchenne rewolucje” trzeba będzie zapłacić w maju 70,7 tys. zł, rok temu było to 57,6 tys. zł (bez rabatów).

Share
Za reklamy w TVN trzeba zapłacić więcej. Magda Gessler najdroższą gwiazdą stacji
Źródło: Eastnews
d1r15x7

TVN najwięcej żąda za spoty przy „Kuchennych rewolucjach” i „Milionerach”. Za 30-sekundową reklamę przy programie „Kuchenne rewolucje” trzeba będzie zapłacić w maju 70,7 tys. zł, rok temu było to 57,6 tys. zł (bez rabatów) - informuje serwis Wirtualnemedia.pl.

64,9 tys. zł kosztuje emisja „Milionerach”, a 61,4 tys. zł przy „Agencie Gwiazdy” (w ub.r. 43,5 tys. zł).

Z seriali najdroższe reklamy emitowane będą przy poniedziałkowym odcinku „Drugiej szansy” (54,9 tys. zł, rok temu 50,4 tys. zł).

d1r15x7

Emisję spotu przy talk show „Kuba Wojewódzki” wyceniono na 52,2 tys. zł, a przy programie „Żony Hollywood” - na 30,7 tys. zł.

Najdroższe reklamy przy niedzielnych „Faktach” kosztują 61,3 tys. zł (przed rokiem było to 55,9 tys. zł).

Za reklamę przy wieczornym serwisie sportowym trzeba zapłacić 46,9 tys. zł w niedziele (w maju ub.r. 48,1 tys. zł) i 47,3 tys. zł w dni powszednie (wobec 45,8 tys. zł przed rokiem).

Spot przy niedzielnym wydaniu prognozy pogody kosztuje natomiast 44,1 tys. zł (w ub.r. 44,9 tys. zł).

d1r15x7

Podziel się opinią

Share
d1r15x7
d1r15x7