Za reklamy w TVN trzeba zapłacić więcej. Magda Gessler najdroższą gwiazdą stacji
TVN najwięcej żąda za spoty przy „Kuchennych rewolucjach” i „Milionerach”. Za 30-sekundową reklamę przy programie „Kuchenne rewolucje” trzeba będzie zapłacić w maju 70,7 tys. zł, rok temu było to 57,6 tys. zł (bez rabatów).
14.04.2017 | aktual.: 14.04.2017 20:53
TVN najwięcej żąda za spoty przy „Kuchennych rewolucjach” i „Milionerach”. Za 30-sekundową reklamę przy programie „Kuchenne rewolucje” trzeba będzie zapłacić w maju 70,7 tys. zł, rok temu było to 57,6 tys. zł (bez rabatów) - informuje serwis Wirtualnemedia.pl.
64,9 tys. zł kosztuje emisja „Milionerach”, a 61,4 tys. zł przy „Agencie Gwiazdy” (w ub.r. 43,5 tys. zł).
Z seriali najdroższe reklamy emitowane będą przy poniedziałkowym odcinku „Drugiej szansy” (54,9 tys. zł, rok temu 50,4 tys. zł).
Emisję spotu przy talk show „Kuba Wojewódzki” wyceniono na 52,2 tys. zł, a przy programie „Żony Hollywood” - na 30,7 tys. zł.
Najdroższe reklamy przy niedzielnych „Faktach” kosztują 61,3 tys. zł (przed rokiem było to 55,9 tys. zł).
Za reklamę przy wieczornym serwisie sportowym trzeba zapłacić 46,9 tys. zł w niedziele (w maju ub.r. 48,1 tys. zł) i 47,3 tys. zł w dni powszednie (wobec 45,8 tys. zł przed rokiem).
Spot przy niedzielnym wydaniu prognozy pogody kosztuje natomiast 44,1 tys. zł (w ub.r. 44,9 tys. zł).