Zara zmienia logo. Internauci już je ocenili
Nowy logotyp pojawił się na stronie internetowej sieci oraz na jej profilach społecznościowych. W branży dużo się już jednak o nim mówi.
30.01.2019 15:52
Nowe logo, które można zobaczyć w sieci, jest węższe, pisane inną czcionką. Autorami zmiany jest agencja Baron&Baron. Logotyp, jak zauważa brandingmonitor.pl, może być próbą wyłamania się z trendu bezszeryfowych znaków firmowych. Czy jednak udaną?
Zmianie nie towarzyszył komunikat czy akcja marketingowa, a mimo to szybko została zauważona. Na TT pojawiła się fala komentarzy. Dominuje ten krytyczny. Internauci są zaskoczeni zwłaszcza tym, że logo zostało zwężone, a przez to stało się mniej czytelne.
Nie wszyscy uważają jednak, że logo jest złe. Przeciwnie. Sama zmiana ma też duży plus. O firmie wiele się mówi.
A Wy co sądzicie o zmienie?
Zara jest jedną z nasłynniejszych firm odzieżowych. Należy do grupy Inditex.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl