Zaskakujący list z mBanku. Podwójne przeprosiny klienta za błąd w przelewie na 1 grosz
„Cieszę się, że mogłem z Panem rozmawiać. Takie rozmowy jak nasza uprzyjemniają moją codzienną pracę” – rozpoczyna się korespondencja mBanku z jednym z klientów. Pracownik banku przeprasza w niej za błąd w przelewie… na jeden grosz.
Czytelnik, poprzez dziejesie.wp.pl, przysłał nam list, w którym przedstawiciel mBanku w nadzwyczajny sposób tłumaczy się z błędu w przelewie.
Jak podkreśla nasz czytelnik, zależało mu na tym, by na koncie była równa kwota, dlatego zadzwonił do banku i poprosił o jej wyrównanie. Sprawę udało się załatwić. Kilka dni później otrzymał jednak z mBanku pismo. Jak się okazało, z przeprosinami. Na grubym papierze, wysłane priorytetem. Wcześniej pracownik banku za drobne nieporozumienie przepraszał już telefonicznie.
Warto raz jeszcze podkreślić, że błąd dotyczył jednego grosza. O wiele więcej kosztowało sporządzenie pisma z przeprosinami.
Czytaj także: Polacy mają dość lokat. Są za nisko oprocentowane
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl