Zaskakujący list z mBanku. Podwójne przeprosiny klienta za błąd w przelewie na 1 grosz

„Cieszę się, że mogłem z Panem rozmawiać. Takie rozmowy jak nasza uprzyjemniają moją codzienną pracę” – rozpoczyna się korespondencja mBanku z jednym z klientów. Pracownik banku przeprasza w niej za błąd w przelewie… na jeden grosz.

Zaskakujący list z mBanku. Podwójne przeprosiny klienta za błąd w przelewie na 1 grosz
Źródło zdjęć: © PAP/CTK | Michaela Rihova
Paweł Orlikowski

04.10.2018 | aktual.: 04.10.2018 10:50

Czytelnik, poprzez dziejesie.wp.pl, przysłał nam list, w którym przedstawiciel mBanku w nadzwyczajny sposób tłumaczy się z błędu w przelewie.

Nasz czytelnik założył firmę, a wraz z nią – firmowe konto w banku. Dokładniej w mBanku, gdzie ma także otwarte konto osobiste. Chciał, by na tym firmowym zdeponowana była równa kwota. Jednak bank pomylił się przy przelewie z konta osobistego na konto firmowe o jeden grosz.

Jak podkreśla nasz czytelnik, zależało mu na tym, by na koncie była równa kwota, dlatego zadzwonił do banku i poprosił o jej wyrównanie. Sprawę udało się załatwić. Kilka dni później otrzymał jednak z mBanku pismo. Jak się okazało, z przeprosinami. Na grubym papierze, wysłane priorytetem. Wcześniej pracownik banku za drobne nieporozumienie przepraszał już telefonicznie.

Obraz
© WP.PL | WP

Warto raz jeszcze podkreślić, że błąd dotyczył jednego grosza. O wiele więcej kosztowało sporządzenie pisma z przeprosinami.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło artykułu:dziejesie.wp.pl
mbankbanklist
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (160)