Trwa ładowanie...

Zaskakujący list z mBanku. Podwójne przeprosiny klienta za błąd w przelewie na 1 grosz

„Cieszę się, że mogłem z Panem rozmawiać. Takie rozmowy jak nasza uprzyjemniają moją codzienną pracę” – rozpoczyna się korespondencja mBanku z jednym z klientów. Pracownik banku przeprasza w niej za błąd w przelewie… na jeden grosz.

Zaskakujący list z mBanku. Podwójne przeprosiny klienta za błąd w przelewie na 1 groszŹródło: PAP/CTK, fot: Michaela Rihova
d2i2dys
d2i2dys

Czytelnik, poprzez dziejesie.wp.pl, przysłał nam list, w którym przedstawiciel mBanku w nadzwyczajny sposób tłumaczy się z błędu w przelewie.

Nasz czytelnik założył firmę, a wraz z nią – firmowe konto w banku. Dokładniej w mBanku, gdzie ma także otwarte konto osobiste. Chciał, by na tym firmowym zdeponowana była równa kwota. Jednak bank pomylił się przy przelewie z konta osobistego na konto firmowe o jeden grosz.

Jak podkreśla nasz czytelnik, zależało mu na tym, by na koncie była równa kwota, dlatego zadzwonił do banku i poprosił o jej wyrównanie. Sprawę udało się załatwić. Kilka dni później otrzymał jednak z mBanku pismo. Jak się okazało, z przeprosinami. Na grubym papierze, wysłane priorytetem. Wcześniej pracownik banku za drobne nieporozumienie przepraszał już telefonicznie.

WP.PL
Źródło: WP.PL, fot: WP

Warto raz jeszcze podkreślić, że błąd dotyczył jednego grosza. O wiele więcej kosztowało sporządzenie pisma z przeprosinami.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d2i2dys
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2i2dys