Trwa ładowanie...

Zaskakujący list z mBanku. Podwójne przeprosiny klienta za błąd w przelewie na 1 grosz

„Cieszę się, że mogłem z Panem rozmawiać. Takie rozmowy jak nasza uprzyjemniają moją codzienną pracę” – rozpoczyna się korespondencja mBanku z jednym z klientów. Pracownik banku przeprasza w niej za błąd w przelewie… na jeden grosz.

Zaskakujący list z mBanku. Podwójne przeprosiny klienta za błąd w przelewie na 1 groszŹródło: PAP/CTK, fot: Michaela Rihova
d1ntv5u
d1ntv5u

Czytelnik, poprzez dziejesie.wp.pl, przysłał nam list, w którym przedstawiciel mBanku w nadzwyczajny sposób tłumaczy się z błędu w przelewie.

Nasz czytelnik założył firmę, a wraz z nią – firmowe konto w banku. Dokładniej w mBanku, gdzie ma także otwarte konto osobiste. Chciał, by na tym firmowym zdeponowana była równa kwota. Jednak bank pomylił się przy przelewie z konta osobistego na konto firmowe o jeden grosz.

Jak podkreśla nasz czytelnik, zależało mu na tym, by na koncie była równa kwota, dlatego zadzwonił do banku i poprosił o jej wyrównanie. Sprawę udało się załatwić. Kilka dni później otrzymał jednak z mBanku pismo. Jak się okazało, z przeprosinami. Na grubym papierze, wysłane priorytetem. Wcześniej pracownik banku za drobne nieporozumienie przepraszał już telefonicznie.

WP.PL
Źródło: WP.PL, fot: WP

Warto raz jeszcze podkreślić, że błąd dotyczył jednego grosza. O wiele więcej kosztowało sporządzenie pisma z przeprosinami.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d1ntv5u
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1ntv5u

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj