Żenująca awantura w Biedronce. York w koszyku i rękoczyny klientki

Agresywna klientka w jednej z Biedronek rzuciła się na pracownicę sklepu, po tym jak ta zwróciła jej uwagę. Interweniowała ochrona. Nagranie trafiło do sieci. "Nie będziemy tolerować wulgarnego i uwłaczającego elementarnym zasadom kultury osobistej zachowania" - oświadcza Jeronimo Martins Polska.

Nagranie awantury w Biedronce już obiegło internet.
Źródło zdjęć: © East News/Youtube | EAST NEWS/YouTube

Pracownica sklepu grzecznie zwróciła uwagę klientce na zbyt głośną rozmowę telefoniczną i wożenie psa rasy York w koszyku. Kobieta zareagowała agresywnie więc została grzecznie poproszona o opuszczenie sklepu.

- Ponieważ znaczna część produktów to warzywa i owoce lub bakalie, które są oferowane luzem – obowiązuje w naszych sklepach zakaz wprowadzania zwierząt. Jedynym wyjątkiem są osoby niepełnosprawne, które mogą u nas robić zakupy w asyście psów przewodników. Informacja o tym jest wywieszona na drzwiach w widocznym miejscu - tłumaczy w przesłanym nam oświadczeniu Jan Kołodyński, młodszy menedżer ds. relacji zewnętrznych w Jeronimo Martins Polska.

Na nagraniu słychać, jak klientka stwierdza, że nie będzie słuchać poleceń kasjerki, gdyż nie jest jej pieskiem. Ponowną próbę podjęli zastępczyni kierownika sklepu razem z pracownikiem ochrony. Oboje zostali zignorowani.

Obejrzyj: Bezczelna kradzież w Biedronce

Wciąż z słuchawką przy uchu rozwścieczona klientka wpierw obrzuciła pracownicę inwektywami, a w końcu doszło do szarpaniny i rękoczynów. Reagować musiał ochroniarz.

Kobieta została ostatecznie wyprowadzona ze sklepu.

Film momentalnie rozszedł się po sieci, łatwo go odszukać. Ze względu na wulgaryzmy oraz ochronę wizerunku uczestników zajścia nie publikujemy materiału w naszym portalu.

O komentarz dotyczący zajścia poprosiliśmy właściciela sieci Biedronka Jeronimo Martins.

- Na nagraniu wyraźnie widać, że właścicielka psa jest agresywna wobec personelu. Jest nam niezmiernie przykro, że klienci musieli być świadkami zachowania osoby przejawiającej agresję wobec naszych pracowników. Musimy jednak zaznaczyć, że nie będziemy tolerować wulgarnego i uwłaczającego elementarnym zasadom kultury osobistej zachowania, zarówno wobec klientów, którzy przychodzą do nas zrobić zakupy w miłej atmosferze, jak i pracowników naszych sklepów - podkreślił Jan Kołodyński.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Dostaną po pięć lat urlopu i 170 tys. zł odprawy. Oto szczegóły
Dostaną po pięć lat urlopu i 170 tys. zł odprawy. Oto szczegóły
To byłby cios w emerytów. W Sejmie petycja o zniesienie świadczeń
To byłby cios w emerytów. W Sejmie petycja o zniesienie świadczeń
Najtańszy jarmark w Polsce? Sprawdziliśmy ceny w Warszawie
Najtańszy jarmark w Polsce? Sprawdziliśmy ceny w Warszawie
Chcieli przechytrzyć protestujących. Z helikoptera spadł ładunek
Chcieli przechytrzyć protestujących. Z helikoptera spadł ładunek
Emerytury byłych prezydentów. Tak wypadają na tle Andrzeja Dudy
Emerytury byłych prezydentów. Tak wypadają na tle Andrzeja Dudy
Magda Gessler przegrała z restauracją. Poszło o głowę łosia
Magda Gessler przegrała z restauracją. Poszło o głowę łosia
Zmiana od 1 grudnia. Ci obcokrajowcy zaczną znikać z rynku pracy?
Zmiana od 1 grudnia. Ci obcokrajowcy zaczną znikać z rynku pracy?
Prezes z Indii bez pozwolenia na pracę. Ma 30 dni na wyjazd z Polski
Prezes z Indii bez pozwolenia na pracę. Ma 30 dni na wyjazd z Polski
Nowy sposób oszustów. W sieci to plaga. Tysiące zgłoszeń Polaków
Nowy sposób oszustów. W sieci to plaga. Tysiące zgłoszeń Polaków
Nowy milioner w Polsce. W czwartek padła "szóstka" w Lotto
Nowy milioner w Polsce. W czwartek padła "szóstka" w Lotto
Nowa moda w Warszawie. Oto co deweloperzy robią z mieszkaniami
Nowa moda w Warszawie. Oto co deweloperzy robią z mieszkaniami
Pożyczyłeś pieniądze rodzinie? Tego terminu musisz pilnować
Pożyczyłeś pieniądze rodzinie? Tego terminu musisz pilnować
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀