Trwa ładowanie...
d3ckrub
15-02-2017 09:18

Zysk netto Voicetel Communications wzrósł r/r do 1,3 mln zł w IV kw. 2016 r.

Warszawa, 15.02.2017 (ISBnews) - Voicetel Communications odnotował 1,3 mln zł skonsolidowanego zysku netto w IV kw. 2016 r. wobec 0,77 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

d3ckrub
d3ckrub

Zysk operacyjny wyniósł 1,62 mln zł wobec 0,95 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1,86 mln zł w IV kw. 2016 r. wobec 0,98 mln zł rok wcześniej.

W całym 2016 r. spółka miała 3,96 mln zł skonsolidowanego zysku netto w porównaniu z 2,05 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 5,35 mln zł w porównaniu z 2,64 mln zł rok wcześniej.

"Świetne wyniki finansowe to efekt umów związanych z naszymi platformami Brilliance i Esense, ale kluczowe dla nas są przede wszystkim prace nad rozwojem technologii, w tym nowych produktów, zacieśnianie współpracy z partnerami i budowa kanałów sprzedaży" - powiedział prezes Dawid Wójcicki, cytowany w komunikacie.

d3ckrub

W IV kwartale Grupa kontynuowała prace nad rozwiązaniem Brilliance, ale równocześnie rozpoczęła prace nad produktem DIALLA.

"To rozwiązanie, z którym wiążemy bardzo duże oczekiwania, bo wiemy, że jest odpowiedzią na potrzeby rynku. DIALLA jest dedykowane dla segmentu małych i średnich firm, będzie to modułowy, kompleksowy, bardzo prosty do wdrożenia oraz obsługi produkt, który umożliwi automatyzację procesów obsługi telefonicznej" - podkreślił Wójcicki.

Pierwsze moduły przygotowane przez Voicetel są związane z branżą medyczną i dotyczą procesu rozdzielania połączeń (call routing) i procesami związanymi z umawianiem wizyt lekarskich.

Spółka rozpoczęła proces, którego celem jest przeniesienie notowań na rynek główny GPW. Na zwołanym na 8 marca walnym zgromadzeniu, akcjonariusze będą głosować nad podjęciem uchwały upoważniającej zarząd do podjęcia odpowiednich działań w tym celu.

Voicetel Communications to spółka technologiczna działająca na polskim rynku usług wspierających działy telefonicznego kontaktu z klientem firm z różnych branż. Jest notowana na NewConect.

(ISBnews)

d3ckrub
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3ckrub