Tiger w butelce Porsche Design atakuje reklamą

Małopolska firma Food Care prowadzi intensywną kampanię reklamową napoju energetycznego Tiger, dla którei butelkę zaprojektowało Porsche Design Studio.

17.03.2009 | aktual.: 18.03.2009 14:56

W marcu na rynek weszły nowe butelki napoju energetycznego Tiger, zaprojektowane przez Porsche Design Studio z Austrii, To pierwszy projekt tego studia dla firmy z sektora FMCG. Nowe opakowania otrzymał tylko Tiger w butelkach 1 i 0,5 litra, puszki pozostają bez zmian.

"Od marca 2009 roku będzie można pić Tigera z butelki, która idealnie oddaje wartości marki, jakimi są: najwyższa jakość, styl, moc, innowacja, wizja przyszłości i prestiż", napisała Food Care w swoim komunikacie.

Nie ujawniono ile firma zapłaciła za projekt nowej butelki, ale liczy, że inwestycja w awangardowe wzornictwo zwróci się już w tym roku, dzięki wzrostowi sprzedaży Tigera.

Równocześnie z wprowadzeniem do sprzedaży Tigera w nowej butelce producent rozpoczął największą z dotychczasowych kampanię reklamową. Roczne wydatki na promocję Tigera wynoszą około 10 mln zł, sama wiosenna kampania będzie kosztować ponad połowę tej kwoty.

Food Care rozszerza też zasięg kampanii reklamowej. Do tej pory Tiger był promowany niemal wyłącznie w telewizji. W tym roku pojawi się w prasie, na billboardach i w internecie. W sieci prowadzony jest konkurs dla tej marki pod hasłem Tiger Power Boat Grandprix. Na zwycięzcę czeka wyjazd na Mistrzostwa Świata Łodzi Motorowych w Dubaju.

Nowa rozlewnia napojów pod Krakowem

Food Care stawia na rozwój marki Tiger po tym jak pod koniec ub. r. ogłosił, że sprzeda swoją markę deserów Gellwe firmie Rieber&Son, właścicielowi włocławskiej Delecty. Do czasu zakończenia transakcji, co ma nastąpić na początku 2010 roku Gellwe będzie własnością Food Care. W dalszym ciągu marka ta ma być rozwijana i strategicznie nastawiona na zdobywanie nowych udziałów rynkowych.

Ale po ostatnich planach marketingowych widać, że FoodCare w najbliższych latach będzie budował silną pozycję napoju energetycznego Tiger, i rozwijał markę kieszonkowego musli Fitella.

FoodCare będzie też prowadził produkcję marek własnych dla sieci handlowych w Polsce i za granicą. Firma wprowadziła niedawno do sprzedaży tabletki Tiger Professional i napoje funkcjonalne Tiger Energy Water.

Buduje też nową rozlewnię napojów w specjalnej strefie ekonomicznej pod Krakowem.

Chwali się, że na świecie tylko niespełna 5 proc. firm stosuje tak zaawansowane technologie rozlewnicze, jakie tam wprowadzi. Otwarcie zakładu przewidywane jest na drugą połowę bieżącego roku i da początkowo prace 60 osobom.

JS

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)