WAŻNE
TERAZ

Nawrocki już po rozmowie z Trumpem. "Rozmowy potwierdziły jedność"

26 kas to za mało. Do tego Lidla i tak stoi półkilometrowa kolejka

Lidl już po raz 7. otworzył swój rockowy sklep na Przystanku Woodstock. Choć działa przez 24 godziny na dobę, to i tak trudno się do niego dostać. Uczestnicy imprezy wolą jednak odstać swoje, niż iść kilka kilometrów do innego sklepu.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL | Karolina Rogaska
Patryk Skrzat

Od kilku lat Lidl angażuje się zarówno w Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, jak i Przystanek Woodstock. Na tej drugiej imprezie przygotowuje swój rockowy sklep wraz z towarzyszącą mu strefą relaksu. Dyskont w środku pola jest prawdziwym hitem. Ułatwia mu to nieco fakt, że teren festiwalu leży na uboczu, a żeby dotrzeć do innych sklepów, trzeba wybrać się na kilkukilometrowy spacer.

Mimo 26 otwartych kas, odstać trzeba nawet pół godziny. - Ta kolejka ma chyba z pół kilometra - donosi nasza reporterka Karolina Rogaska. Kolejek nie ma już jednak przy samych kasach, bo klienci wpuszczani są stosunkowo niewielkimi grupami.

Za czym ta kolejka na Woodstocku stoi? Zobaczcie wideo:

Co ciekawe, w sklepie nie ma np. alkoholu. - Rock Shop to sklep, który ma konstrukcję namiotową oraz powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1400 m2. Każdy uczestnik festiwalu znajdzie w sklepie produkty niezbędne w trakcie kilkudniowego pobytu na Przystanku. W tym roku wprowadziliśmy kolejne udogodnienie dla Woodstockowiczów. Od wtorku 1 sierpnia od godziny 8.00 Rockowy Sklep jest otwarty 24 godziny na dobę. Można w nim kupić m.in. świeże owoce i warzywa, chrupkie pieczywo, słodkie i słone przekąski, a także artykuły higieniczne, kosmetyki czy takie festiwalowe niezbędniki jak namiot i śpiwór - informuje Kamila Mastalerz z biura prasowego Lidla.

Pieczywo tak, środki czystości nie

Największym wzięciem, jak informuje nasza wysłanniczka na Woodstock, cieszy się pieczywo. Pustki są natomiast przy stoisku z środkami czystości. Na dowód pokazała nam zdjęcia:

Obraz
© WP.PL | Karolina Rogaska
Obraz
© WP.PL | Karolina Rogaska

Przedstawiciele Lidla twierdzą, że przygotowanie sklepu na festiwal nie jest ani łatwe, ani dochodowe. - W ostatnich latach Lidl, dzięki wsparciu klientów i pracowników, zebrał łącznie 14 mln złotych dla podopiecznych Fundacji WOŚP. Budując Rockową Wyspę Lidla na Przystanku Woodstock, firma pragnie podziękować swoim klientom oraz pracownikom za ogromne zaangażowanie w coroczną zbiórkę na rzecz fundacji - podkreślają.

Wybrane dla Ciebie

Duża zmiana w OC. Kierowcy się ucieszą
Duża zmiana w OC. Kierowcy się ucieszą
Porażka systemu kaucyjnego? Polacy zabrali głos
Porażka systemu kaucyjnego? Polacy zabrali głos
Polskie lotnisko zamknięte na 3 miesiące? Szykuje się na "plan B"
Polskie lotnisko zamknięte na 3 miesiące? Szykuje się na "plan B"
Masowe zwolnienia w Łodzi. "Firma odwróciła się plecami"
Masowe zwolnienia w Łodzi. "Firma odwróciła się plecami"
Rosyjskie drony w Polsce. Terytorialsi w gotowości. Co z pracą?
Rosyjskie drony w Polsce. Terytorialsi w gotowości. Co z pracą?
Media w Rosji o dronach w Polsce. Skandaliczne zdania o Rzeszowie
Media w Rosji o dronach w Polsce. Skandaliczne zdania o Rzeszowie
Rosyjskie drony spadły w Polsce. Lokalni przedsiębiorcy komentują
Rosyjskie drony spadły w Polsce. Lokalni przedsiębiorcy komentują
Nie pojechali na wakacje. Domagają się 29 tys. zł odszkodowania
Nie pojechali na wakacje. Domagają się 29 tys. zł odszkodowania
Zamknięcie granicy z Białorusią. Ci przedsiębiorcy mają z tym problem
Zamknięcie granicy z Białorusią. Ci przedsiębiorcy mają z tym problem
Setki milionów długów. Ogromny problem sezonowej gastronomii
Setki milionów długów. Ogromny problem sezonowej gastronomii
Senior wciąż nie daje znaku. Rodzina oskarża dom pomocy
Senior wciąż nie daje znaku. Rodzina oskarża dom pomocy
Przymrozki zdemolowały polskie sady. "Tanio nie będzie"
Przymrozki zdemolowały polskie sady. "Tanio nie będzie"