Trwa ładowanie...

Awaria w Banku Santander. "Niektórym z was może nie działać bankowość internetowa"

Bank Santander poinformował w poniedziałek wczesnym popołudniem o awarii bankowości internetowej. - O 15:45 przywróciliśmy pełną dostępność. Przepraszamy naszych klientów za niedogodności - poinformował nas bank.

Awaria w Banku Santander. "Niektórym z was może nie działać bankowość internetowa"Źródło: Shutterstock.com
d2njzlm
d2njzlm

Aktualizacja 16:02

Bank poinformował naszą redakcję o usunięciu awarii. - O 15.45 przywróciliśmy pełną dostępność usług bankowości elektronicznej Santander Internet.
Przepraszamy naszych klientów za niedogodności - przekazała Ewa Krawczyk z biura prasowego Santandera.

"Niektórym z Was może nie działać bankowość internetowa. Przepraszamy - usuwamy utrudnienia. Skorzystajcie z aplikacji mobilnej" - informuje Santander Bank Polska na Facebooku.

Przy próbie zalogowania na konto poprzez bankowość internetową przeglądarka informuje, że witryna jest nieosiągalna. Problem pojawił się w poniedziałek wczesnym popołudniem.

d2njzlm

Klienci nie kryją nerwów. "Wiecznie to samo, zaczyna już mnie to denerwować. Za czasów WBK nie było tak często awarii" - wściekają się w komentarzach w portalach społecznościowych.

Obejrzyj także: Emilewicz: Celem 500 plus nie była wyłącznie demografia”

Przedstawiciele banku starają się reagować i informują, że pracują nad rozwiązaniem problemu. "Pracujemy nad tym, aby sytuacja jak najszybciej wróciła do normy" - czytamy.

Jednocześnie nie ma problemów z działaniem bankowości mobilnej. Można w niej sprawdzić stan konta, jak również wykonywać przelewy i inne operacje.

d2njzlm

Przynajmniej niektórym. W komentarzach można przeczytać, że również aplikacja działa niezbyt sprawnie. "Nie wiem, jak bankowość internetowa, ale mobilna też działa dziwnie. Mianowicie chciałem zapłacić Blikiem i kilka prób spełzło na niczym. Tel. działa na androidzie 10, żeby było śmieszniej, drugi aparat działa na A9 i z tego udało się zapłacić Blikiem" - pisze pan Mariusz.

Bank zapewnia jednak, że jeśli chodzi o aplikację mobilną, to utrudnień nie ma.

d2njzlm

- Niektórzy z naszych klientów mogą mieć trudności w logowaniu do bankowości elektronicznej, obecnie dotyczy to już mniejszej grupy. Pracujemy nad usunięciem problemu i przywróceniem dostępności dla wszystkich. Przepraszamy za te niedogodności - poinformowała nas Ewa Krawczyk z biura prasowego Santandera.

- Cały czas działa aplikacja Santander mobile, w której można zlecać transakcje oraz płacić BLIK i kartami - dodała i zapewniła, że poinformuje nas, jak tylko awaria zostanie usunięta.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d2njzlm
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2njzlm