Awaria w BNP Paribas. Nie działa aplikacja

Klienci banku BNP Paribas nie mogą się zalogować do aplikacji mobilnej. Nie działa też system bankowości elektronicznej dla klientów biznesowych.

Awaria w BNP Paribas. Nie działa aplikacja
Źródło zdjęć: © East News | ARKADIUSZ ZIOLEK/East News
Witold Ziomek

03.12.2019 | aktual.: 04.12.2019 12:30

[AKTUALIZACJA] Jak poinformowało nas biuro prasowe BNP Paribas we wtorek wieczorem system został naprawiony, a awaria usunięta

O problemach z logowaniem do aplikacji klienci poinformowali we wtorek późnym popołudniem.

- Dziś nie działa znów aplikacja gomobile (kod 200), jak również kolejny dzień mam problem z płatnościami kartami płatniczymi. Co się dzieje? - pisze na Facebooku jedna z klientek banku.

Przedstawiciele BNP Paribas informują, że trwają prace nad przywróceniem systemu. Na razie nie wiadomo, kiedy się zakończą.

- Bardzo przepraszamy za niedogodności, związane z brakiem możliwości korzystania z bankowości mobilnej GOmobile i bankowości elektronicznej dla klientów biznesowych. Jednocześnie informujemy, że bankowość elektroniczna GOonline działa bez zmian. W tej chwili prowadzimy prace mające na celu wyeliminowanie usterki i przywrócenie prawidłowego działania usług. Prosimy o cierpliwość i jeszcze raz przepraszamy - czytamy w komunikacie umieszczonym przez bank na Facebooku.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)