Awaria w ING Banku Śląskim. Są problemy z kartami
Klienci ING Banku Ślaskiego natrafili dziś na mur nie do przebicia. Od rana mają kłopoty z kartami, nie mogą wypłacić żadnych środków ani dokonać transakcji. Bank zapewnia, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.
10.11.2014 | aktual.: 10.11.2014 20:29
Na fanpage'u ING Banku Śląskiego co chwila pojawiają się kolejne pytania i komentarze od zdenerwowanych klientów. Internauci próbują wypłacać pieniądze z bankomatów lub płacić plastikiem w sklepie. Niestety, transakcje nie są realizowane. Co gorsza, mimo iż pieniądze nie trafiają do rąk wypłacających lub na rachunek sklepu - są blokowane na kontach.
- Próbowałem dzisiaj wypłacić pieniądze z 2 bankomatów. Dostałem informację, że transakcja nie może został wykonana. Pieniądze mi z konta pobrało. Co jest grane - pyta Michał.
- Mnie już drugi raz przytrafia się taka sytuacja, przyblokowali mi poprzednio ponad 1000 zł, dzisiaj 600 zł. Jutro jest dzień wolny. I co mam robić... - pyta Anna.
- Czy za poczucie poniżenia, gdy w sklepach dochodzi do odmowy przyjęcia transakcji też zwrócicie pieniądze? Chciałam dzisiaj kupić laptopa - myślałam, że się spalę ze wstydu, gdy nie przyjęto mojej transakcji. W dodatku moje pieniądze utknęły w czasoprzestrzeni - nie mogę ich wypłacić, przelać... nic... Świetna perspektywa na 11 listopada. Zero informacji. NIC! Przez swoją niekompetencję pozostawiliście ludzi bez środków pieniężnych! - denerwuje się Małgorzata.
Na stronie internetowej banku nie ma ani słowa o tym, że doszło do awarii i są problemy z kartami.
- Ludzie dajcie w końcu jakieś oficjalne info o tych awariach, bo kolejni będą się na to nacinać. Przecież to jest jakaś farsa totalna! - woła Marcin.
Jedyne informacje, jakie pojawiają się na temat zaistniałej awarii to odpowiedzi na zapytania i stwierdzenia internatów na Facebooku. Na fanpage'u banku przeczytamy m.in.: "Przepraszamy za utrudnienia, które powstały w związku z awarią kart płatniczych" lub "Dokładamy starań, aby założone blokady zostały dzisiaj usunięte ze wszystkich rachunków, na których powstały. Przepraszamy za utrudnienia".
"Przepraszamy, w tej chwili trwają problemy z realizacją transakcji kartami płatniczymi ING Banku Śląskiego. Zapewniamy, że robimy wszystko, żeby zapewnić prawidłowe działanie systemu" - taki komunikat usłyszą zaś osoby, które dodzwonią się na infolinię.
Jeden z internatów poinformował na fanpage'u, że udało mu się otrzymać informację na infolinii, iż do północy wszelkie zablokowane środki zostaną zwrócone na konta. Mamy nadzieję, że ING dotrzyma słowa.