Trwa ładowanie...

Awaria w ING Banku Śląskim. Są problemy z kartami

Klienci ING Banku Ślaskiego natrafili dziś na mur nie do przebicia. Od rana mają kłopoty z kartami, nie mogą wypłacić żadnych środków ani dokonać transakcji. Bank zapewnia, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.

Awaria w ING Banku Śląskim. Są problemy z kartamiŹródło: Wikimedia Commons, fot: Migdejong
d3oput5
d3oput5

Na fanpage'u ING Banku Śląskiego co chwila pojawiają się kolejne pytania i komentarze od zdenerwowanych klientów. Internauci próbują wypłacać pieniądze z bankomatów lub płacić plastikiem w sklepie. Niestety, transakcje nie są realizowane. Co gorsza, mimo iż pieniądze nie trafiają do rąk wypłacających lub na rachunek sklepu - są blokowane na kontach.
- Próbowałem dzisiaj wypłacić pieniądze z 2 bankomatów. Dostałem informację, że transakcja nie może został wykonana. Pieniądze mi z konta pobrało. Co jest grane - pyta Michał.

- Mnie już drugi raz przytrafia się taka sytuacja, przyblokowali mi poprzednio ponad 1000 zł, dzisiaj 600 zł. Jutro jest dzień wolny. I co mam robić... - pyta Anna.

- Czy za poczucie poniżenia, gdy w sklepach dochodzi do odmowy przyjęcia transakcji też zwrócicie pieniądze? Chciałam dzisiaj kupić laptopa - myślałam, że się spalę ze wstydu, gdy nie przyjęto mojej transakcji. W dodatku moje pieniądze utknęły w czasoprzestrzeni - nie mogę ich wypłacić, przelać... nic... Świetna perspektywa na 11 listopada. Zero informacji. NIC! Przez swoją niekompetencję pozostawiliście ludzi bez środków pieniężnych! - denerwuje się Małgorzata.

Na stronie internetowej banku nie ma ani słowa o tym, że doszło do awarii i są problemy z kartami.

d3oput5

- Ludzie dajcie w końcu jakieś oficjalne info o tych awariach, bo kolejni będą się na to nacinać. Przecież to jest jakaś farsa totalna! - woła Marcin.

Jedyne informacje, jakie pojawiają się na temat zaistniałej awarii to odpowiedzi na zapytania i stwierdzenia internatów na Facebooku. Na fanpage'u banku przeczytamy m.in.: "Przepraszamy za utrudnienia, które powstały w związku z awarią kart płatniczych" lub "Dokładamy starań, aby założone blokady zostały dzisiaj usunięte ze wszystkich rachunków, na których powstały. Przepraszamy za utrudnienia".

"Przepraszamy, w tej chwili trwają problemy z realizacją transakcji kartami płatniczymi ING Banku Śląskiego. Zapewniamy, że robimy wszystko, żeby zapewnić prawidłowe działanie systemu" - taki komunikat usłyszą zaś osoby, które dodzwonią się na infolinię.

Jeden z internatów poinformował na fanpage'u, że udało mu się otrzymać informację na infolinii, iż do północy wszelkie zablokowane środki zostaną zwrócone na konta. Mamy nadzieję, że ING dotrzyma słowa.

d3oput5
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3oput5