Awaria w Santanderze. Nie działa bankowość mobilna

W piątek około południa klienci Santandera nie mogą zalogować się do bankowości mobilnej. "Pracujemy nad tym" - informuje instytucja na Facebooku. Po godzinie 13 udało się przywrócić pełną funkcjonalność serwisu.

Klienci Santandera nie mogą się w piątkowe południe dostać do swoich pieniędzy za pośrednictwem bankowości mobilnej
Klienci Santandera nie mogą się w piątkowe południe dostać do swoich pieniędzy za pośrednictwem bankowości mobilnej
Źródło zdjęć: © money.pl | Rafał Parczewski
Jakub Ceglarz

09.10.2020 12:18

O problemach informowali klienci na Facebooku. Nie kryli przy tym nerwów.

"Jesteście niepoważni i tyle mam do powiedzenia. Te wasze "chwilowe" problemy w ostatnim czasie są nagminne. Jak zwykle poczatek weekendu z jakąś awarią" - pisał jeden z klientów.

Inni stawiali na bardziej ironiczne wpisy. "Dziękuję, że nie mogę zrobić przelewu! Jesteście niesamowici!" - wściekała się pani Patrycja.

Bank reagował szybko i od razu zapewniał, że problem jest mu znany i pracuje nad jego rozwiązaniem. Awaria dotyczy przede wszystkim aplikacji mobilnej. W wersji przeglądarkowej dostęp do bankowości był niezakłócony.

"Obecnie widzimy utrudnienia w dostępie do bankowości mobilnej. Spróbuj proszę zalogować się do pełnej wersji bankowości internetowej przez przeglądarkę - tu wszystko działa poprawnie" - poinformował bank na Facebooku.

Po godzinie 13 Santander poradził sobie z awarią i klienci mogą się zalogować do bankowości mobilnej bez przeszkód.

Źródło artykułu:money.pl
bankowośćsantanderbanki
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (33)