Trwa ładowanie...

Awaria w Volkswagen Bank zażegnana. Tak zapewniają jego przedstawiciele

– System transakcyjny Volkswagen Banku funkcjonuje prawidłowo – poinformował WP Finanse przedstawiciel banku. Jednakże podkreślił, że niektórzy klienci nadal mogą mieć "kłopoty z systemem transakcyjnym".

Share
Awaria w Volkswagen Bank zażegnana. Tak zapewniają jego przedstawiciele
Źródło: Shutterstock.com
d34ezem

Według informacji udzielonych WP Finanse przez Miłosza Kozickiego, Account Managera, Volkswagen Bank poradził sobie z problemami z funkcjonowaniem bankowości internetowej. Dostępne już jest logowanie i wykonywanie wszelkich operacji bankowych.

Jednakże niektórzy wciąż mogą mieć kłopoty z systemem transakcyjnym, które spowodowane są pracami technicznymi. Kozicki zapewnia, że będą one pojawiały się coraz rzadziej.

Skróceniu również uległ czas dostępu do infolinii, ale wciąż wielu klientów próbuje się z nią skontaktować. – Z tego powodu prosimy o cierpliwe oczekiwanie – przekazał przedstawiciel banku.

Zobacz także: Ograniczenie szarej strefy w paliwach. "Więcej inwestujemy w energetykę"

Volkswagen Bank kontaktuje się z klientami, którzy zgłaszali kłopoty techniczne. Dotyczy to również tych, którzy skontaktowali się z Wirtualną Polską za pomocą formularza #dziejesię – takie zapewnienie uzyskaliśmy.

d34ezem

W środę pojawiła się informacja o zakończeniu prac technicznych przez Volkswagen Bank, jednakże po tej informacji kolejni klienci informowali nas o swoich problemach z dostępem do konta. Odniosła się do tego Daria Pawęda, dyrektor departamentu rozwoju biznesu i obsługi klienta w Volkswagen Banku.

– W związku z prowadzonymi pracami nad aktualizacją systemu transakcyjnego Volkswagen Banku wystąpiły czasowe utrudnienia w dostępie do bankowości elektronicznej – poinformowała WP Finanse Pawęda.

Po południu dyrektor departamentu marketingu w Volkswagen Financial Services Daria Zielaskiewicz poinformowała, że bank pracuje nad tym, by obsługa klientów była szybsza.

d34ezem

- Od chwili uzyskania pierwszych sygnałów od Klientów, że czas oczekiwania jest za długi, systematycznie zwiększamy liczbę konsultantów. Obecnie naszych Klientów obsługuje ponad dwukrotnie więcej pracowników infolinii niż zwykle. Wydłużyliśmy też czas pracy konsultantów. Infolinia będzie również dostępna w najbliższą sobotę - powiedziała nam Zielaskiewicz.

Ponadto uruchomiliśmy możliwość odblokowania kont poprzez podesłanie odpowiedniego formularza na naszą skrzynkę mailową. Wszyscy Klienci otrzymali SMS-y z instrukcją dotyczącą takiego formularza. Te działania wpłynęły na skrócenie czasu oczekiwania na infolinii. Wszystkie zgłoszenia na bieżąco weryfikujemy i pracujemy nad rozwiązaniem zgłaszanych problemów - dodała przedstawicielka banku.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d34ezem

Podziel się opinią

Share
d34ezem
d34ezem