Bank ostrzega klientów. Aktualizacja iPhone'ów może spowodować problemy
Informujemy, że po aktualizacji systemu iOS do wersji 11 mogą wystąpić ograniczenia w korzystaniu z dotychczasowej aplikacji mobilnej Alior Banku ("Alior Mobile") - ostrzega swoich klientów bank. Radzi klientom, co zrobić w tej sytuacji.
19.09.2017 | aktual.: 19.09.2017 10:51
Z założenia aktualizacje systemów mają przynosić poprawę funkcjonalności, ale generują także pewne problemy. Tak jest w przypadku systemu iOS i aplikacji mobilnej Alior Banku. Jego przedstawiciele rozesłali do klientów maila z ostrzeżeniem, że po aktualizacji do wersji do wersji 11, z aplikacji mobilnej "Alior Mobile" będzie można korzystać jedynie w ograniczony sposób.
"W celu zapewnienia ciągłości dostępu do usług finansowych oraz pełnej funkcjonalności aplikacji na urządzeniu mobilnym zapraszamy do korzystania z nowej bankowości internetowej i aplikacji mobilnej („Alior Bank”)" - informują.
Bank informuje jednocześnie, że w aktualnej wersji nowej aplikacji mobilnej i bankowości internetowej nie ma obecnie dostępu do produktów Biura Maklerskiego, pełnomocnictw/współwłaścicielstwa rachunków oraz obsługi firmowej. "Wyżej wymienione produkty są obsługiwane w dotychczasowym systemie bankowości internetowej, do którego zachowujesz dostęp. Wdrożenie większości rozszerzeń funkcjonalnych w zakresie tych produktów dla nowej bankowości internetowej i aplikacji mobilnej nastąpi jeszcze w tym roku" - zapewniają w Aliorze.
O najważniejszych zmianach, jakie wprowadzono w iOS 11, przeczytasz w serwisie komórkomania.pl.