Bank Pekao S.A. Problemy techniczne z bankowością mobilną PeoPay
Informujemy, że iż przyczyn technicznych mogą występować trudności z bankowością mobilną PeoPay. Pracujemy nad jak najszybszą poprawą działania bankowości elektronicznej - poinformował bank za pośrednictwem Facebooka.
04.11.2019 | aktual.: 04.11.2019 14:46
Bank Pekao SA. Problemy techniczne z bankowością mobilną PeoPay
Aplikacja PeoPay jest częścią usługi bankowości elektronicznej Pekao24. Korzystanie z aplikacji wymaga zawarcia z Bankiem Pekao S.A.
Bank Pekao SA to polski, międzynarodowy bank uniwersalny, największy bank korporacyjny i lider segmentu private banking w kraju.
Bank Pekao SA. Problemy techniczne z bankowością mobilną PeoPay
PeoPay pozwala płacić telefonem w sklepach w Polsce w złotych i za granicą od razu w walucie - zbliżając telefon do terminala (jak kartę), płacisz od razu z rachunku złotowego lub walutowego. Aplikacja rozpoznaje walutę transakcji i pobiera pieniądze z rachunku złotowego lub walutowego (EUR, USD, GBP, CHF - po podłączeniu PeoPay do rachunku w danej walucie i zapewnieniu na nim odpowiednich środków).
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl