Bank Pekao S.A. Problemy techniczne z bankowością mobilną PeoPay

Informujemy, że iż przyczyn technicznych mogą występować trudności z bankowością mobilną PeoPay. Pracujemy nad jak najszybszą poprawą działania bankowości elektronicznej - poinformował bank za pośrednictwem Facebooka.

Bank Pekao S.A. Problemy techniczne z bankowością mobilną PeoPay
Źródło zdjęć: © East News | Wojtek Laski/East News
Jakub Stasiak

04.11.2019 | aktual.: 04.11.2019 14:46

Bank Pekao SA. Problemy techniczne z bankowością mobilną PeoPay

Aplikacja PeoPay jest częścią usługi bankowości elektronicznej Pekao24. Korzystanie z aplikacji wymaga zawarcia z Bankiem Pekao S.A.

Bank Pekao SA to polski, międzynarodowy bank uniwersalny, największy bank korporacyjny i lider segmentu private banking w kraju.

Bank Pekao SA. Problemy techniczne z bankowością mobilną PeoPay

PeoPay pozwala płacić telefonem w sklepach w Polsce w złotych i za granicą od razu w walucie - zbliżając telefon do terminala (jak kartę), płacisz od razu z rachunku złotowego lub walutowego. Aplikacja rozpoznaje walutę transakcji i pobiera pieniądze z rachunku złotowego lub walutowego (EUR, USD, GBP, CHF - po podłączeniu PeoPay do rachunku w danej walucie i zapewnieniu na nim odpowiednich środków).

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło artykułu:money.pl
pekaobank pekaobank pekao sa
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (1)
Zobacz także