BANK PEKAO SA - Zmiany w składzie Zarządu Banku Polska Kasa Opieki S.A. (12/2013)

BANK PEKAO SA - Zmiany w składzie Zarządu Banku Polska Kasa Opieki S.A. (12/2013)

| | KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | | Raport bieżący nr | 12 | / | 2013 | | | | | |
| | Data sporządzenia: | 2013-03-12 | | | | | | | | | |
| | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | |
| | BANK PEKAO SA | | | | | | | | | | |
| | Temat | | | | | | | | | | |
| | Zmiany w składzie Zarządu Banku Polska Kasa Opieki S.A. | | | | | | | | | | |
| | Podstawa prawna | | | | | | | | | | |
| | Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe | | | | | | | | | | |
| | Treść raportu: | | | | | | | | | | |
| | Zarząd Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna ("Bank, Bank Pekao S.A.") informuje, że p. Marco Iannaccone w dniu 12 marca 2013 roku zrezygnował z funkcji Wiceprezesa Zarządu Banku ze skutkiem na dzień 31 marca 2013r. Pan Marco Iannaccone obejmie inne ważne stanowisko menedżerskie w Grupie UniCredit. Rada Nadzorcza Banku w dniu 12 marca 2013 roku powołała od dnia 1 kwietnia 2013r. p. Stefano Santini na Wiceprezesa Zarządu Banku Polska Kasa Opieki S.A. na bieżącą, wspólną kadencję Zarządu Banku. Życiorys Pana Stefano Santini: Stefano Santini Urodzony 2 marca 1975r. w Brescii we Włoszech. Edukacja Stefano Santini w 1999 roku ukończył Uniwersytet Bocconi na Wydziale Ekonomii, tematem Jego pracy magisterskiej było "Przejście krajów Europy Środkowo-Wschodniej do gospodarki rynkowej". W 1999 roku pracował jako analityk makroekonomiczny w jednym z głównych instytutów badawczych w Mediolanie (ISPI) i skupiał się na rozwoju ekonomicznym Europy Wschodniej. W 2002 roku, po dołączeniu do UniCredit, był uczestnikiem
międzynarodowego programu w zakresie zarządzania - Young Talents, współrealizowanego przez UniCredit oraz SDA Bocconi School of Management. Przebieg pracy zawodowej Po zakończeniu badań ekonomicznych rozpoczął swoją karierę zawodową w sektorze bankowym. W 2000 roku dołączył do nowo utworzonego New Europe Division jako analityk makroekonomiczny. Jednocześnie był zaangażowany w czynności z obszaru planowania i kontroli. W 2002 roku na potrzeby Grupy UniCredit wspierał działania P&C i zarządzanie integracją projektów w Chorwacji i Rumunii jako doradca Członków Rady Nadzorczej Zagrebacka Banka oraz UniCredit Romania. W 2003 roku jako przedstawiciel UniCredit zaczął wspierać P&C, Biuro Projektów w Banku Pekao S.A. W styczniu 2005 roku dołączył do Banku Pekao S.A. jako Zastępca Dyrektora Pionu Finansowego. W 2006 roku po fuzji UniCredit z HVB został mianowany Managerem Projektu wydzielenia części BPH oraz fuzji Banku BPH z Bankiem Pekao S.A. Raportując bezpośrednio do Dyrektora Generalnego Banku Pekao S.A.
koordynował prace 14 zespołów projektowych, a także był członkiem zespołu negocjacyjnego Banku Pekao S.A., który był odpowiedzialny między innymi za główne kontrakty oraz warunki wydzielenia części Banku BPH przeznaczonej do integracji z Bankiem Pekao S.A. W 2008 roku został powołany w Banku Pekao S.A. na stanowisko Dyrektora Zarządzającego Departamentem Alokacji Kapitału i Zarządzania Aktywami i Pasywami. W okresie początkowym kryzysu ekonomicznego na Ukrainie został powołany na stanowisko Doradcy Rady Nadzorczej UniCredit Bank Ukraine oraz na Członka Komisji Rewizyjnej. W kwietniu 2010 roku dołączył do Zarządu UniCredit Bank Hungary Zrt. Jako CFO odpowiada za obszary planowania i kontroli, księgowości, informacji zarządczej, zarządzania aktywami i pasywami oraz obszar podatkowy, jednocześnie nadzorując działanie głównych spółek zależnych Banku. W tym samym czasie został wybrany na Przewodniczącego Rady Nadzorczej UniCredit Jelzálogbank Zrt. (Bank Hipoteczny) oraz Przewodniczącego ALCO. Zgodnie ze złożonym
oświadczeniem, p. Stefano Santini od dnia objęcia funkcji Wiceprezesa Zarządu Banku nie będzie prowadził działalności konkurencyjnej w stosunku do Banku Pekao S.A. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem, Pan Stefano Santini nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o KRS. Podstawa prawna: § 5.1 p. 21 i p. 22 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim. (Dz.U. Nr 33, poz. 259) | | | | | | | | | | |

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

| | MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |
| --- | --- | --- |
| | UNOFFICIAL TRANSLATIONReport 12/2013: Changes in the composition of the Management Board of Bank Polska Kasa Opieki S.A.The Management Board of Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna ("Bank, Bank Pekao S.A.") informs that on 12th March 2013 Mr. Marco Iannaccone resigned from the function of Vice President of the Management Board of the Bank, effective from 31st March 2013. Mr. Marco Iannaccone shall cover another important managerial function in the UniCredit Group.On 12th March 2013 the Supervisory Board of the Bank appointed, effective from 1st April 2013, Mr. Stefano Santini as Vice President of the Management Board of Bank Polska Kasa Opieki S.A. for the current, common term of office of the Management Board of the Bank.CV of Mr. Stefano Santini:Stefano SantiniBorn on 2nd March 1975 in Brescia (Italy)EducationHe is the graduate of University Bocconi in 1999 in Economics with thesis on the Transition to Market Economy of Eastern European Countries. In 1999, he was Macroeconomic Researcher in a major
institute in Milan (ISPI), focusing his studies on Eastern Europe economic development. During 2002, after joining UniCredit, he attended the Young Talents Program, an international Management Course in cooperation between Unicredit and SDA Bocconi School of Management.Professional careerAfter a period of economic research, he started his professional career in banking sector in 2000 joining UniCredit Group in the newly established New Europe Division as Macroeconomic analyst. At the same time, he was involved in planning and control activities and during 2002 he supported the activities of P&C and project management of the integration projects in Croatia and Romania for UniCredit Group, while being advisor to the Supervisory Board members of Zagrebacka Banka and UniCredit Romania. During 2003, he started to support P&C, Project Office in Bank Pekao S.A. as UniCredit representative. In January 2005 he joined Bank Pekao S.A. as Deputy Head of Finance Division. During 2006, following the merger between
UniCredit and HVB, he was appointed as Project Manager of the Spin off and Merger of BPH and Bank Pekao S.A. Directly reporting to the General Manager of Bank Pekao S.A., he coordinated the work of 14 Task Forces and was member of the negotiation team of Bank Pekao S.A. in defining among others, the main contracts and conditions for the spin-off of Bank BPH and integration into Bank Pekao S.A.In 2008, he was appointed as Managing Director, Head of ALM and Capital Management of Bank Pekao S.A. Following the start of the economic crisis in Ukraine, he was appointed as Advisor of the Supervisory Board of UniCredit Bank Ukraine and Member of the Audit Committee.In April 2010 he joined the Management Board of UniCredit Bank Hungary Zrt. as Chief Financial Officer in charge of Planning and Control, Accounting, MIS, ALM, Tax while supervising the activities of the main Bank’s subsidiaries. At the same time he was elected as Chairman of the Supervisory Board of UniCredit Jelzálogbank Zrt. (Mortgage Bank) and
Chairman of Bank ALCO.In accordance with a submitted declaration Mr. Stefano Santini as of the date of holding the function of Vice President of the Management Board of the Bank shall not carry out activities competitive to the activities of Bank Pekao S.A.In accordance a submitted declaration Mr. Stefano Santini is not listed in the Insolvent Debtors Register maintained in accordance with the Act on the National Court Register (KRS).Legal base:§ 5.1 p. 21 and p. 22 of the Ordinance of the Minister of Finance of 19th February 2009 on current and periodic information published by issuers of securities and the conditions for regarding information required by the law of a non-member state as equivalent. (Journal of Laws No. 33, item 259) | |

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

| | | BANK POLSKA KASA OPIEKI SPÓŁKA AKCYJNA | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | (pełna nazwa emitenta) | | | | | |
| | | BANK PEKAO SA | | Banki (ban) | | | |
| | | (skrócona nazwa emitenta) | | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | | | |
| | | 00-950 | | WARSZAWA | | | |
| | | (kod pocztowy)
| | (miejscowość) | | | |
| | | GRZYBOWSKA | | 53/57 | | | |
| | | (ulica) | | (numer) | | | |
| | | 656 00 00 | | 656 00 04 | | | |
| | | (telefon) | | | (fax) | | |
| | | bri@pekao.com.pl | | | | | |
| | | (e-mail) | | | (www) | | |
| | | 526-000-68-41 | | 000010205 | | | |
| | | (NIP) | | | (REGON) | | |

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2013-03-12 Luigi Lovaglio Prezes Zarządu Banku
2013-03-12 Elżbieta Krakowiak Dyrektor Wykonawczy, Departament Prawny
2013-03-12 Ewa Rucińska Dyrektor Gabinetu Prezesa
2013-03-12 Dariusz Choryło Dyrektor Wykonawczy, Departament Relacji Inwestorskich i Strategicznych Analiz Rynkowych

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)