Beyoncé i jej nowy biznes. Piosenkarka zainwestowała w producenta napoju arbuzowego
Napój, który został ochrzczony WTRMLN WTR, będzie sprzedawany w czasie koncertów Beyoncé w ramach rozpoczętego 27 kwietnia tournée artystki, promującego płytę "Lemonade".
05.05.2016 12:54
Nowa płyta i nowy biznes. Beyoncé, która ma za sobą intensywną akcję promocyjną nowego albumu zatytułowanego "Lemonade", właśnie ogłosiła, że inwestuje w spółkę World Waters, producenta napoju arbuzowego.
Napój, który został ochrzczony WTRMLN WTR, będzie sprzedawany w czasie koncertów Beyoncé w ramach rozpoczętego 27 kwietnia tournée artystki, promującego płytę "Lemonade".
- Zainwestowałam w WTRMLN WTR, ponieważ jest to przyszłość czystego, naturalnego nawadniania. Jako partnerzy, dzielimy prostą misję dostarczania światu dostępnego dla każdego produktu wellness - powiedziała artystka.
Skala inwestycji piosenkarki w spółkę World Waters nie została ujawniona, ale jak zapewniła Jody Levy, współzałożycielka i dyrektor artystyczna spółki, Beyoncé jest "znaczącym" udziałowcem.
Jak zwraca uwagę serwis Mashable, promowanie przez Beyoncé producenta napoju, który jest wytwarzany z soku arbuzowego wyciskanego pod ciśnieniem, rozpoczęło się już 2,5 roku temu. 13 grudnia 2013 roku został wydany singiel "Drunk in Love" zawierający słowa "I've been drinking watermelon" (ang. watermelon - arbuz). Tego samego dnia na rynku pojawił się WTRMLN WTR sprzedawany przez nową spółkę World Waters.
To kolejny przykład gwiazdy, która postanowiła nie poprzestawać na reklamowaniu i byciu "ambasadorem" danego produktu, lecz zainwestować swoje pieniądze firmującą go spółkę. Przykłady? W październiku Oprah Winfrey zainwestowała 43 mln dol. w Weight Watchers International, producenta suplementów do odchudzania, a LeBron James objął udziały w start-upie Blaze Pizza.