Biedronka szykuje gotowanie na żywo. W roli głównej "kucharz" znany z kabaretu

Biedronka korzysta z możliwości, jakie dają media społecznościowe. W relacji na żywo będzie można obejrzeć na Facebooku, jak Dariusz Basiński z popularnego przed laty kabaretu Mumio "odkrywa nieznane oblicze polskiej kuchni".

Biedronka szykuje gotowanie na żywo. W roli głównej "kucharz" znany z kabaretu
Źródło zdjęć: © facebook | screen
Patryk Skrzat

19.10.2017 | aktual.: 19.10.2017 12:36

"Biedronka smakuje domem" - to nowa kampania, którą sieć prowadzi w październiku. W ramach akcji w sklepach znajdziemy produkty regionalne, których na co dzień w dyskoncie nie spotykamy. W różnych częściach kraju klienci mogą skorzystać z innej oferty.

Klientów na zakupy ma ściągnąć także możliwość zdobycia książki kucharskiej "Kuchnia Polska. Pysznie i zdrowiej". Mówiąc precyzyjniej, będzie można ją kupić za 4,99 zł, ale dopiero w listopadzie.

Przy okazji akcji Biedronka prowadzi szeroko zakrojoną kampanię w mediach. Także społecznościowych. Jej twarzami są Dariusz Basiński i Jacek Borusiński z grupy teatralnej Mumio, która przed laty była bardzo popularna na kabaretowej scenie w Polsce. Wiele osób kojarzy ją także z okraszonych absurdalnym humorem reklam sieci Plus.

W sieci już wcześniej pojawiły się krótkie filmy z ich udziałem, teraz jednak Biedronka szykuje relację na żywo, którą będzie można oglądać w piątek o godz. 14 na profilu sieci na Facebooku. "Gotujemy polskie dania i odkrywamy nieznane oblicze polskiej kuchni. W rolach głównych: Dariusz Basiński, sum i kaczka po poznańsku" - czytamy w opisie wydarzenia.

Późny debiut Biedronki na Facebooku

Biedronka stosunkowo późno zdecydowała się na obecność w mediach społecznościowych. Profil na Facebooku działa dopiero od marca 2017 r. Do października zaczęło ją obserwować blisko 160 tys. osób. Dla porównania Lidl Polska uzbierał już ponad 1 mln obserwujących.

gotowaniemedia społecznościoweBiedronka
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)