Biedronka z PZPN szukają następców Lewego. W weekend startuje rekrutacja do darmowych szkółek

Maluchy i ich rodzice marzący o powtórzeniu sukcesu rozchwytywanego przez najlepsze kluby Roberta Lewandowskiego, dostaną prezent na dzień dziecka. W czasie „Dni Talentu” Akademii Młodych Orłów, będzie można dostać się do bezpłatnych szkółek. Akcja wspierana przez popularną sieć, adresowana jest również do dziewczynek.

Robert Lewandowski pokazał młodym fanom piłki jaką można zrobić karierę w tym sporcie.
Źródło zdjęć: © PAP/EPA | DPA
Krzysztof Janoś

W dwa najbliższe weekendy 1-3 czerwca i 9-11 czerwca na 29 boiskach rozsianych po całej Polsce młode piłkarki i młodzi piłkarze dostaną swoją szanse na życiowy sukces. Będą mogli w tych dniach wziąć udział w profesjonalnych zajęciach i testach prowadzonych przez zawodowych trenerów z PZPN.

Najlepsi kopacze zostaną zaproszeni na całoroczne i bezpłatne treningi przyszłego sezonu w Akademii Młodych Orłów. Kto może spróbować swoich sił? Dziewczynki i chłopcy w wieku od 6 do 11 lat bez innych dodatkowych wymagań poza chęcią i oczywiście pewnymi umiejętnościami piłkarskimi.

Biedronka odchudza Polaków. Wyeliminowała tony niezdrowych składników

Później młodzi sportowcy w każdej Akademii dzieleni są na 16-osobowe zespoły w każdej kategorii wiekowej: Skrzaty (6-7 lat), Żacy (8-9 lat) i Orliki (10-11 lat). Obecnie, czyli w sezonie 2017/18 w ramach akcji w całym kraju trenuje już blisko 3 tys. dzieci. Do realizacji programu zaangażowano aż 136 trenerów, w tym 3 z licencją UEFA PRO.

W ubiegłym roku w eliminacyjnych weekendach wzięło udział ponad 5,5 tys. dziewcząt i chłopców. Związek piłkarski Akademię organizuje z Biedronką już od 2014 r. Przypomnijmy, że sieć dyskontów bardzo chętnie promuje się wykorzystując do tego celu popularność piłki.

Obraz
© Biedronka | mat. prasowe

Na wskutek ostatnio podpisanej umowy, o której pisaliśmy w money.pl, przedłużyła umowę z PZPN i do końca 2022 r. pozostanie Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Umowy sponsorskie obejmą planowane pod koniec tego ostatniego roku Mistrzostwa Świata w Katarze.

Zgodnie z nimi, Biedronka będzie się posługiwać logotypem imprezy w swojej komunikacji marketingowej. JMP - właściciel Biedronki- podało, że logotyp marki znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, jak również na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.

Zresztą sama reprezentacja również jest i będzie obecna w sklepach sieci, których - jak podano w ostatnim komunikacie – funkcjonuje już 2 823 w ponad 1 tys. polskich miejscowości.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło artykułu: WP Finanse

Wybrane dla Ciebie

Gdzie wyrzucić opakowanie po mięsie? Niektórzy robią to źle
Gdzie wyrzucić opakowanie po mięsie? Niektórzy robią to źle
Co zrobić z pieniędzmi na wypadek wojny? Oto złote rady eksperta
Co zrobić z pieniędzmi na wypadek wojny? Oto złote rady eksperta
Popularna przyprawa może być groźna dla zdrowia. UE potwierdza
Popularna przyprawa może być groźna dla zdrowia. UE potwierdza
Nie każdy senior o tym wie. To umożliwia legitymacja emeryta
Nie każdy senior o tym wie. To umożliwia legitymacja emeryta
Ile trzeba zarabiać na 5 tys. zł emerytury? Mamy wyliczenia
Ile trzeba zarabiać na 5 tys. zł emerytury? Mamy wyliczenia
Szukają Polaków do pracy. W przeliczeniu płacą 4 tys. zł tygodniowo
Szukają Polaków do pracy. W przeliczeniu płacą 4 tys. zł tygodniowo
Praca do 70 roku życia. Duża zmiana w tej grupie zawodowej
Praca do 70 roku życia. Duża zmiana w tej grupie zawodowej
Dwa przelewy od ZUS w październiku. Oto szczegóły
Dwa przelewy od ZUS w październiku. Oto szczegóły
Od środy zakupy będą droższe. Wchodzi w życie nowa opłata
Od środy zakupy będą droższe. Wchodzi w życie nowa opłata
Gwiazdor nie chce zostawić dzieciom swojej fortuny. Oto dlaczego
Gwiazdor nie chce zostawić dzieciom swojej fortuny. Oto dlaczego
"Niech cała Polska wie". Zmierzyliśmy głośność wiatraków
"Niech cała Polska wie". Zmierzyliśmy głośność wiatraków
Austriacki inwestor powiedział: pas. Teraz polska fabryka zbiera pieniądze na wykup
Austriacki inwestor powiedział: pas. Teraz polska fabryka zbiera pieniądze na wykup