Bitwa na imprezy. Stacje telewizyjne walczą o oglądalność w ostatnią noc roku
Polsat obiecuje, że ,,będzie seksownie", TVN deklaruje, że nie będzie disco polo, a na imprezie TVP2 Maryla Rodowicz planuje wyglądać młodziej od Margaret. TVN i Polsat na organizację sylwestrowej nocy dla widzów wydadzą po 3 mln zł - informuje ,,Gazeta Polska codziennie".
18.12.2015 | aktual.: 18.12.2015 12:08
Polsat obiecuje, że ,,będzie seksownie", TVN deklaruje, że nie będzie disco polo, a na imprezie TVP2 Maryla Rodowicz planuje wyglądać młodziej od Margaret. TVN i Polsat na organizację sylwestrowej nocy dla widzów wydadzą po 3 mln zł - informuje ,,Gazeta Polska Codziennie".
Telewizyjna Dwójka organizuje show we Wrocławiu. Na scenie ustawionej na wrocławskim Rynku pojawi się: Maryla Rodowicz, Margaret, Lady Pank, Sarsa, Feel, Varius Manx z Kasią Stankiewicz, Ewelina Lisowska, Ewa Farna, Andrzej Piaseczny, Natalia Przybysz, Krzysztof Zalewski, Dawid Podsiadło, Natalia Nykiel i Rafał Brzozowski.
Będą też artyści z zagranicy. Za kabaretową część scenariusza odpowiadać będą Ewa Błachnio z kabaretu Limo i Mikołaj Cieślak z Kabaretu Moralnego Niepokoju. Imprezę poprowadzą: Halina Mlynkova, Tomasz Kammel, Maciej Musiał i Marcelina Zawadzka.