Blue City podsumowało ubiegły rok
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City stwierdza, że rok 2008 był bardzo ważny dla jego klientów , bo przyniósł wiele pozytywnych zmian.
30.01.2009 | aktual.: 30.01.2009 15:35
W Blue City pojawiły się nowe sklepy i nowi najemcy. Całkowicie wynajęte zostały również oba skrzydła części biurowej. Rozpoczynający się rok także przyniesie bogatszą ofertę, swoje sklepy otworzy m.in. Zara.
Wśród najważniejszych wydarzeń ubiegłego roku wymienić można otwarcie w kwietniu dwupoziomowego sklepu Saturn (ok. 6000 m2), klubu fitness Pure Health and Fitness. Blue City organizuje wiele wydarzeń specjalnych. W 2008 r. w centrum odbyło się około 70 imprez kulturalnych, promocyjnych i handlowych, m. in. finał Word Cyber Games, ekspozycja Oceanarium, wystawy kotów, cykliczne jarmarki produktów regionalnych i sztuki. Zrealizowano też cztery duże kampanie marketingowe, wykorzystujące reklamę zewnętrzną, prasę, radio i Internet.
W drugiej połowie 2009 roku Blue City planuje zintensyfikować działania marketingowe, promując nową ofertę centrum w mediach. Yoram Reshef, dyrektor generalny centrum, przyznaje, że liczy na to, iż w nowym 2009 roku ich rezultaty przyniosą Blue City nowych klientów. W centrum działa ponad 230 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych.
JS