BZ WBK chce podwoić liczbę użytkowników bankowości mobilnej do 1 mln w 2015 r.

Warszawa, 08.12.2014 (ISBnews) - Bank Zachodni WBK chce mieć 1 mln użytkowników bankowości mobilnej  na koniec 2015 roku wobec  454 tys. na koniec III kw. br.  Bank oczekuje, że liczba transakcji dokonywanych za pomocą tabletów i smart fonów będzie systematycznie rosła - do 2 mln w IV kw. przyszłego roku.

?Mamy bardzo ambitny cel 1 mln klientów korzystających z bankowości mobilnej na koniec 2015 roku, co oznacza, że musimy zduplikować liczbę rok do roku" - powiedział dyrektor bankowości internetowej i mobilnej Tomasz Niewiedział podczas konferencji prasowej.

?Stawiamy sobie cel, aby na koniec 2015 roku mieć 2 mln transakcji kwartalnie na urządzeniach mobilnych. Spodziewam się, że w czwartym kwartale tego roku ten wzrost sięgnie ok. 150 tys." - powiedział także.

BZ WBK udostępni w tym tygodniu aplikację na tablety, dzięki której możliwe będzie korzystanie z usługi bankowości BZ WBK24 mobile. Aplikacja jest przeznaczona dla systemów Ios oraz Android.

Wprowadzi także usługę ?doradca on-line" - usługę, umożliwiającą kontakt z infolinią, dostępną na smart fonach, tabletach oraz w komputerze.
Z kolei w ramach usług BZ WBK 24 internet bank udostępni nową stronę startową dla klientów indywidualnych, która pozwala na personalizację najczęściej wykonywanych czynności w serwisie. Z bankowości internetowej korzysta obecnie 1,7 mln klientów BZ WBK.

?Interesuje nas przede wszystkim pogłębianie relacji z klientami i aplikacja na tablet to jest kolejne narzędzie do tego. 100 tys. naszych klientów miesięcznie używa tabletu, by wchodzić na swoje konto przez Internet" - powiedział Niewiedział.

Bank wprowadził już w BZ WBK24 mobile kredyt gotówkowy w 60 sekund, limit w koncie i usługę zwiększania limitu w koncie.

?Mocno budujemy obecnie udział sprzedaży kredytów przez Internet, bo obecnie większość kredytów jest udzielana w oddziałach. Z kolei 97% transakcji niegotówkowych naszych klientów realizowanych jest przez Internet i kanał mobile" - podkreślił dyrektor.

Bank podał, że liczba użytkowników BZ WBK 24 mobile wyniosła 454 tys. na koniec listopada br., co oznacza wzrost o 91% w skali roku. Średnia liczba logowań sięga 200 tys. dziennie.

Liczba transakcji w BZ WBK 24 mobile wyniosła 625 tys. w III kw., co oznacza wzrost o 293% licząc rok do roku. Kwartał wcześniej liczba ta sięgnęła 437 tys. , a w I kw.2014 r. liczba transakcji wyniosła 291 tys.

Bank Zachodni WBK należy do czołówki banków uniwersalnych Polsce. Jego akcje są notowane na warszawskiej GPW. Jego głównym akcjonariuszem jest portugalski Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji. Aktywa razem BZ WBK wyniosły 130,39 mld zł na koniec III kw. 2014 r. wobec 106,06 mld na koniec 2013 r.
(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.