Całodniowa awaria ING Banku Śląskiego
Klienci ING Banku Śląskiego mieli dziś utrudniony dostęp do własnych pieniędzy. Nie mogli wybrać gotówki z bankomatu, zapłacić kartą czy sprawdzić swojego stanu konta w sieci.
Klienci ING Banku Śląskiego mają utrudniony dostęp do własnych pieniędzy. Najpierw nie mogli wybrać gotówki z bankomatu, zapłacić kartą, teraz mogą mieć problem z wejściem na stronę internetową banku.
Według rzecznika ING, Piotra Utraty, problemy techniczne zostały rozwiązane i klienci nie powinni mieć już problemów z zalogowaniem się do systemu. Pewne opóźnienie w działaniu może mieć strona banku - www.ingbank.pl. Jednak system logowania się, który znajduje się pod innym adresem - https://online.ingbank.pl, działa sprawnie.
Obecne problemy z opóźnionym ładowaniem się strony głównej banku prawdopodobnie wynikają ze zbyt dużej prób wejść. Klienci słysząc o awarii, zaczęli wchodzić częściej niż zwykle, co spowodowało obciążenie bankowych serwerów.
- Chciałbym przeprosić za wszelkie niedogodności, których doświadczyli nasi klienci - powiedział rzecznik prasowy ING Banku Śląskiego Piotr Utrata.
Po godzinie 15. dokonano restartu systemu bankowości ING, co usunęło problemy z obsługą systemu. Dział IT Banku Śląskiego wciąż analizuje pierwotną przyczynę awarii, która spowodowała spowolnienie działania systemu bankowości.