Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" spadły w I kw. '12 o 9,4 proc. rdr
30.04. Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w pierwszym kwartale 2012 roku o 9,4 proc. rok do roku i wyniosły 142,4 mln zł...
30.04.2012 | aktual.: 30.04.2012 11:53
30.04. Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w pierwszym kwartale 2012 roku o 9,4 proc. rok do roku i wyniosły 142,4 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media.
"Rzeczpospolita" w I kwartale zarobiła z reklam według wpływów cennikowych 5,8 proc. mniej niż przed rokiem (34,78 mln zł). Cennikowe wpływy reklamowe "Polska The Times" były rok do roku o 8 proc. wyższe (69,66 mln zł), "Faktu" spadły o 19,4 proc. (45,13 mln zł), "Dziennika Gazeta Prawna" zniżkowały o 35,3 proc. (12,41 mln zł) a "Super Expressu" były wyższe o 7,5 proc. (27,07 mln zł).
Łącznie w pierwszym kwartale 2012 roku cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet (bez autopromocji) wyniosły 458,1 mln zł, co oznacza spadek o 7,3 proc. rok do roku. Natomiast uwzględniając autopromocję spadek był minimalnie mniejszy.(PAP)
pel/ jtt/