Trwa ładowanie...
proszki do prania

Chajzer wypuszcza proszek do prania. Mr. Ziggi w sklepach już w lipcu

Przez lata w reklamie Viziru przekonywał Polaków, że "bielsze nie będzie”. Teraz Zbigniew Chajzer sam tworzy linię produktów do prania. Z niszy chce zrobić masową produkcję. Taki jest plan na markę Mr. Ziggi.

Share
Chajzer wypuszcza proszek do prania. Mr. Ziggi w sklepach już w lipcu
Źródło: ONS.pl
d31dfgv

Roczne wydatki Polaków na środki piorące przekraczają 1,5 mld zł, z czego większość przypada na proszki. Jest się o co bić – czytamy w czwartkowym "Pulsie Biznesu”. Zbigniew Chajzer chce postawić na ekologiczną niszę i zrobić z niej kategorię masową.

- Długo szukałem producenta, którego sposób działania odpowiadałby temu, co chciałem robić – mówi w rozmowie z "Pulsem Biznesu” Chajzer. – Konsumenci są teraz bardziej świadomi i oczekują czegoś nowego. Na to oczekiwanie odpowiada pierwszy produkt: Mr. Ziggi.

d31dfgv

Za proszkiem stoi marka Clovin, do którego należy marka Clever. Pierwsze produkty mają pojawić w sklepach już w lipcu. Cenowi produkt ma znaleźć się między półką premium a masową.

- Polacy deklarują, że troszczą się o środowisko i chcą kupować mądrze. My mówimy: sprawdzam – zapowiada na łamach dziennika Chajzer.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d31dfgv

Podziel się opinią

Share
d31dfgv
d31dfgv