Trwa ładowanie...
d38tfrn
11-08-2015 12:58

CI Games: Nakłady reklamowe na Snipera 3 to 17 mln zł, mogą wyraźnie wzrosnąć

Warszawa, 11.08.2015 (ISBnews) - CI Games szacuje minimalne nakłady marketingowe na grę Sniper Ghost Warrior 3 na 15-17 mln zł, ale może je istotnie zwiększyć,  jeśli reklama będzie chociażby generować dodatkową przedsprzedaż, poinformował prezes Marek Tymiński. 

d38tfrn
d38tfrn

Warszawa, 11.08.2015 (ISBnews) - CI Games szacuje minimalne nakłady marketingowe na grę Sniper Ghost Warrior 3 na 15-17 mln zł, ale może je istotnie zwiększyć, jeśli reklama będzie chociażby generować dodatkową przedsprzedaż, poinformował prezes Marek Tymiński.

"Budżet gry to ok. 40 mln zł, a marketing to kolejne 15-17 mln zł, ale może wzrosnąć jeśli reklama będzie generować preordery. Liczymy, że ta trzecia część Snipera będzie kamieniem milowym dla marki. Chcemy być jednym z kluczowych gier FPS w 2016 roku" - powiedział Tymiński podczas spotkania z dziennikarzami.

Wskazał ponadto, że będzie to gra "full price" i najbardziej rozwiniętym tytułem w historii studia.

"Gracz będzie miał do dyspozycji otwarty świat z rozbudowaną historią, koniecznością planowania działań, bez czarnych i białych charakterów. Na Gamescom dostaliśmy dużo pozytywnych opinii. Wiemy że gracze czekają na grę, która zdecydowanie odróżnia się od standardowych kryteriów tego gatunku" - wskazał prezes CI Games.

d38tfrn

Według jego słów, prace nad tytułem są zaawansowane. "Obecnie trwa czysta produkcja, dużo już zostało zrobione przez outsourcing, który całkowicie zostanie zakończony do końca bieżącego roku" - dodał Tymiński.

Ocenił, że kiedy firma będzie bliżej terminu premiery, zapowiedzianej na II kw. 2016, będzie mogła wtedy zasygnalizować oczekiwania sprzedażowe.

"Prowadzimy teraz działania marketingowe, podkreślające czym się różnimy od innych gier i co powinno zachęcić do jej posiadania. Chcemy odnieść maksymalny sukces, usatysfakcjonować 'corowych' graczy i jednocześnie przyciągnąć jak najszersze grono. Mamy optymizm ze strony dystrybutorów, a w USA sami będziemy dystrybuować Snipera 3, przez co nie będziemy musieli dzielić się marżą" - podsumował Tymiński.
CI Games, dawniej City Interactive, to producent i dystrybutor gier komputerowych.

(ISBnews)

d38tfrn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d38tfrn