Trwa ładowanie...
d4ir74b

Cool Marketing planuje przejęcia, prowadzi rozmowy z dwoma podmiotami

06.07. Warszawa (PAP) - Cool Marketing, producent artykułów reklamowych, zamierza przejąć spółki z branży. Jest w trakcie rozmów z dwoma podmiotami - poinformowali przedstawiciele...

d4ir74b
d4ir74b

06.07. Warszawa (PAP) - Cool Marketing, producent artykułów reklamowych, zamierza przejąć spółki z branży. Jest w trakcie rozmów z dwoma podmiotami - poinformowali przedstawiciele spółki na środowej konferencji prasowej.

"Prowadzimy rozmowy z dwiema spółkami, których nazw na razie nie mogę podać. Mogę jedynie powiedzieć, że są to firmy polskie i działające w całości na terenie Polski" - powiedziała prezes spółki, Edyta Rataszewska.

Strategia Cool Marketing zakłada rozwój oferty produktowej. Przede wszystkim spółka zamierza skupić się na usłudze coopackingu.

"Nasza oferta obejmuje +gratisy+ dodawane do produktów, artykuły dodawane do gazet, produkty zamawiane przez firmy np. jako prezenty świąteczne, gadżety rozdawane przez przedstawicieli handlowych takich branż, jak FMCG czy farmaceutyczna. Uczestniczymy we wszystkich etapach sprzedaży tych produktów, od projektowania, przez produkcję i jej kontrolę, aż po dostawę do klienta" - powiedział członek rady nadzorczej spółki, Adam Brzeziński.

d4ir74b

"Oprócz tego zajmujemy się szeroko coopackingiem. Od siedmiu lat prowadzimy tego rodzaju usługi dla SCA, realizujemy wysyłki +Teny+ i +Zewy+ - do kilkunastu wysyłek miesięcznie. Chcielibyśmy rozszerzyć działalność w tym zakresie i pozyskać nowych klientów" - powiedziała prezes.

Cool Marketing chce też rozwinąć sprzedaż w nowych segmentach oraz takich, które mają niewielki udział w działalności spółki.

"Chcemy umocnić pozycję w sektorach, w których jesteśmy już obecni, a także zaistnieć w nowych. W tej chwili nasi odbiorcy pochodzą z takich branż, jak farmacja, branża spożywcza, alkoholowo-tytoniowa, FMCG, reklamowa" - powiedział Brzeziński.

"Chcemy zaistnieć w przemyśle cukierniczym, teleinformatyce, energetyce, bankowości i ubezpieczeniach, motoryzacji, a także rozwinąć się w branży alkoholowo-tytoniowej" - dodała Rataszewska.

d4ir74b

Prezes Cool Marketing poinformowała także, że spółka zamierza też zmienić strukturę kanałów oferowania i zbudować wspomagającą proces sprzedaży sieć opartą o zwiększoną grupę przedstawicieli handlowych, częściowo współpracujących w formie umowy o zlecenie.

Cool Marketing działa na rynku polskim i niemieckim. Coraz częściej pozyskuje też klientów z innych krajów Unii Europejskiej.

Wejście na NewConnect pozwoliło spółce pozyskać kapitał na planowany rozwój. W związku z niewielkimi potrzebami inwestycyjnymi spółki, Cool Marketing nie planuje na razie kolejnych emisji akcji. Przedstawiciele nie myślą też na razie o przejściu na główny parkiet giełdy.

d4ir74b

"Wejście na giełdę otwiera przed spółką nowe perspektywy rozwoju. Z jednej strony jest to kapitał, który chcemy przeznaczyć na dalszy rozwój i umocnienie pozycji na rynku, z drugiej zaś prestiż oraz większe zaufanie partnerów biznesowych. Przejście na główny rynek warszawskiej giełdy pozostaje dla nas na razie w sferze marzeń" - powiedziała prezes spółki.

"Na ten rok nie planujemy raczej żadnych inwestycji, dlatego na razie nie zamierzamy przeprowadzać kolejnych emisji akcji" - dodała.

W ciągu 5 lat, spółka chce osiągnąć przychody na poziomie 9 mln zł i zysk netto na poziomie 1,5 mln zł.

W 2011 roku spółka prognozuje 6,1 mln zł przychodów oraz 0,89 mln zł zysku brutto. Prognoza na 2012 rok zakłada 6,77 mln zł przychodów i 1 mln zł zysku brutto.(PAP)

mto/ asa/

d4ir74b
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4ir74b