Cyfrowy Polsat i Plus idą razem na podbój rynku. Klienci mają mieć taniej
SmartDom - to nazwa nowej wspólnej oferty Plusa i Polsatu. Programu startuje 18 lutego i na początek ma oferować kupno w pakiecie telewizji, telefonu oraz Internetu. Dzięki łączeniu kilku usług w budżecie klienta mają pojawić się znaczne oszczędności.
13.02.2014 | aktual.: 14.02.2014 07:12
SmartDom - to nazwa nowej wspólnej oferty Plusa i Polsatu. Programu startuje 18 lutego i na początek ma oferować kupno w pakiecie telewizji, telefonu oraz internetu. Dzięki łączeniu kilku usług w budżecie klienta mają pojawić się znaczne oszczędności.
Program smartDom ma proste założenia. Kupując w pakiecie usługi Plusa i Cyfrowego Polsatu można zapłacić mniej za rachunki. Oferta skierowana jest zarówno do obecnych i nowych klientów. Przedłużając umowę na jedną z dwóch posiadanych usług, dokupując drugą lub trzecią klient otrzymuje na każdy kolejny produkt 10 zł rabatu miesięcznie, czyli 240 zł łącznej zniżki w trakcie umowy (zakładając umowę na 24 miesiące).
Usługi można dodawać do produktów Plusa (telefon, Internet LTE) lub Cyfrowego Polsatu (telewizję satelitarną, Internet LTE) z abonamentem w wysokości minimum 39,90 zł. Można je również dowolnie łączyć: telewizję z telefonem, telefon z Internetem, Internet z telewizją albo wszystkie trzy - ważny jest jedynie poziom abonamentu dodawanych usług - co najmniej 39,90 zł w przypadku Internetu LTE i telefonu oraz 59,90 zł w przypadku telewizji satelitarnej. Maksymalnie można połączyć nawet 9 usług w konfiguracji: 3xtelefon, 3xInternet i 3xtelewizja, dzięki czemu klient ma zaoszczędzić 80 zł miesięcznie.
Polsat i Plus wspólnie podkreślają, że posiadanie klasycznego zestawu usług: telewizja, Internet, telefon, to już 480 zł oszczędności w ciągu dwóch lat.
- Zaprezentowana dzisiaj oferta to pierwszy etap programu, który będzie rozwijany w kolejnych krokach o nowe produkty dla domu i rodziny - na przykład usługi bankowe czy energia elektryczna- oraz dodatkowe korzyści - promocje, loterie, konkursy - powiedziała Beata Białkowska, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu spółek Polkomtel i Cyfrowy Polsat.
W kampanii promocyjnej nowego programu wystąpią Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, którzy mają opowiadać o korzyściach z korzystania ze smartDomu.