Cyfrowy Polsat i Plus idą razem na podbój rynku. Klienci mają mieć taniej

SmartDom - to nazwa nowej wspólnej oferty Plusa i Polsatu. Programu startuje 18 lutego i na początek ma oferować kupno w pakiecie telewizji, telefonu oraz Internetu. Dzięki łączeniu kilku usług w budżecie klienta mają pojawić się znaczne oszczędności.

Obraz
Źródło zdjęć: © Fotolia | apops

SmartDom - to nazwa nowej wspólnej oferty Plusa i Polsatu. Programu startuje 18 lutego i na początek ma oferować kupno w pakiecie telewizji, telefonu oraz internetu. Dzięki łączeniu kilku usług w budżecie klienta mają pojawić się znaczne oszczędności.

Program smartDom ma proste założenia. Kupując w pakiecie usługi Plusa i Cyfrowego Polsatu można zapłacić mniej za rachunki. Oferta skierowana jest zarówno do obecnych i nowych klientów. Przedłużając umowę na jedną z dwóch posiadanych usług, dokupując drugą lub trzecią klient otrzymuje na każdy kolejny produkt 10 zł rabatu miesięcznie, czyli 240 zł łącznej zniżki w trakcie umowy (zakładając umowę na 24 miesiące).

Usługi można dodawać do produktów Plusa (telefon, Internet LTE) lub Cyfrowego Polsatu (telewizję satelitarną, Internet LTE) z abonamentem w wysokości minimum 39,90 zł. Można je również dowolnie łączyć: telewizję z telefonem, telefon z Internetem, Internet z telewizją albo wszystkie trzy - ważny jest jedynie poziom abonamentu dodawanych usług - co najmniej 39,90 zł w przypadku Internetu LTE i telefonu oraz 59,90 zł w przypadku telewizji satelitarnej. Maksymalnie można połączyć nawet 9 usług w konfiguracji: 3xtelefon, 3xInternet i 3xtelewizja, dzięki czemu klient ma zaoszczędzić 80 zł miesięcznie.

Polsat i Plus wspólnie podkreślają, że posiadanie klasycznego zestawu usług: telewizja, Internet, telefon, to już 480 zł oszczędności w ciągu dwóch lat.

Obraz
© (fot. Materiały prasowe)

- Zaprezentowana dzisiaj oferta to pierwszy etap programu, który będzie rozwijany w kolejnych krokach o nowe produkty dla domu i rodziny - na przykład usługi bankowe czy energia elektryczna- oraz dodatkowe korzyści - promocje, loterie, konkursy - powiedziała Beata Białkowska, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu spółek Polkomtel i Cyfrowy Polsat.

W kampanii promocyjnej nowego programu wystąpią Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, którzy mają opowiadać o korzyściach z korzystania ze smartDomu.

Wybrane dla Ciebie
Skarbówka dała zielone światło. Te wydatki wliczysz do kosztów
Skarbówka dała zielone światło. Te wydatki wliczysz do kosztów
Duża zmiana na Poczcie już wkrótce. Mówią o rewolucji
Duża zmiana na Poczcie już wkrótce. Mówią o rewolucji
Ta opłata to obowiązek. Kontrolerzy robią zdjęcia aut. 800 zł kary
Ta opłata to obowiązek. Kontrolerzy robią zdjęcia aut. 800 zł kary
"Grozi za to grzywna 1500 zł". Burmistrz apeluje do rolników
"Grozi za to grzywna 1500 zł". Burmistrz apeluje do rolników
Ile trzeba mieć oszczędności, by żyć z odsetek? Oto kwota
Ile trzeba mieć oszczędności, by żyć z odsetek? Oto kwota
Te znicze to tegoroczny hit. Ludzie wydają nawet kilkaset złotych
Te znicze to tegoroczny hit. Ludzie wydają nawet kilkaset złotych
Ostrzeżenie dla turystów. Niedźwiedź pojawił się w woj. małopolskim
Ostrzeżenie dla turystów. Niedźwiedź pojawił się w woj. małopolskim
Emerytura w wieku 40 lat. Policzyli, ile musisz mieć kapitału
Emerytura w wieku 40 lat. Policzyli, ile musisz mieć kapitału
Jak zwiększyć emeryturę z KRUS i ZUS? Nie każdy o tym wie
Jak zwiększyć emeryturę z KRUS i ZUS? Nie każdy o tym wie
Rywal KFC szturmem podbija Polskę. Otwiera 7 nowych lokali
Rywal KFC szturmem podbija Polskę. Otwiera 7 nowych lokali
Wpłata na konto. Od takiej kwoty bank zawiadomi skarbówkę
Wpłata na konto. Od takiej kwoty bank zawiadomi skarbówkę
To koniec znanego browaru. Burmistrz miasta z nazwy marki zabrał głos
To koniec znanego browaru. Burmistrz miasta z nazwy marki zabrał głos