Cyfrowy Polsat i Plus idą razem na podbój rynku. Klienci mają mieć taniej

SmartDom - to nazwa nowej wspólnej oferty Plusa i Polsatu. Programu startuje 18 lutego i na początek ma oferować kupno w pakiecie telewizji, telefonu oraz Internetu. Dzięki łączeniu kilku usług w budżecie klienta mają pojawić się znaczne oszczędności.

Obraz
Źródło zdjęć: © Fotolia | apops

SmartDom - to nazwa nowej wspólnej oferty Plusa i Polsatu. Programu startuje 18 lutego i na początek ma oferować kupno w pakiecie telewizji, telefonu oraz internetu. Dzięki łączeniu kilku usług w budżecie klienta mają pojawić się znaczne oszczędności.

Program smartDom ma proste założenia. Kupując w pakiecie usługi Plusa i Cyfrowego Polsatu można zapłacić mniej za rachunki. Oferta skierowana jest zarówno do obecnych i nowych klientów. Przedłużając umowę na jedną z dwóch posiadanych usług, dokupując drugą lub trzecią klient otrzymuje na każdy kolejny produkt 10 zł rabatu miesięcznie, czyli 240 zł łącznej zniżki w trakcie umowy (zakładając umowę na 24 miesiące).

Usługi można dodawać do produktów Plusa (telefon, Internet LTE) lub Cyfrowego Polsatu (telewizję satelitarną, Internet LTE) z abonamentem w wysokości minimum 39,90 zł. Można je również dowolnie łączyć: telewizję z telefonem, telefon z Internetem, Internet z telewizją albo wszystkie trzy - ważny jest jedynie poziom abonamentu dodawanych usług - co najmniej 39,90 zł w przypadku Internetu LTE i telefonu oraz 59,90 zł w przypadku telewizji satelitarnej. Maksymalnie można połączyć nawet 9 usług w konfiguracji: 3xtelefon, 3xInternet i 3xtelewizja, dzięki czemu klient ma zaoszczędzić 80 zł miesięcznie.

Polsat i Plus wspólnie podkreślają, że posiadanie klasycznego zestawu usług: telewizja, Internet, telefon, to już 480 zł oszczędności w ciągu dwóch lat.

Obraz
© (fot. Materiały prasowe)

- Zaprezentowana dzisiaj oferta to pierwszy etap programu, który będzie rozwijany w kolejnych krokach o nowe produkty dla domu i rodziny - na przykład usługi bankowe czy energia elektryczna- oraz dodatkowe korzyści - promocje, loterie, konkursy - powiedziała Beata Białkowska, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu spółek Polkomtel i Cyfrowy Polsat.

W kampanii promocyjnej nowego programu wystąpią Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, którzy mają opowiadać o korzyściach z korzystania ze smartDomu.

Wybrane dla Ciebie
Gigant zapowiada masowe zwolnienia. Tysiące osób stracą pracę
Gigant zapowiada masowe zwolnienia. Tysiące osób stracą pracę
Rząd chce przejąć Carrefoura w Polsce? Jest wniosek resortu
Rząd chce przejąć Carrefoura w Polsce? Jest wniosek resortu
Krakowskie centrum handlowe do rozbiórki. Istnieje od prawie 30 lat
Krakowskie centrum handlowe do rozbiórki. Istnieje od prawie 30 lat
75-latek: oddałem dom w zamian za opiekę. Porzucono go w szpitalu
75-latek: oddałem dom w zamian za opiekę. Porzucono go w szpitalu
Dostał 18 mandatów. Chciał sprzedawać proszki z Niemiec
Dostał 18 mandatów. Chciał sprzedawać proszki z Niemiec
Ile za świątecznego karpia w tym roku? Niespodzianka na targowiskach
Ile za świątecznego karpia w tym roku? Niespodzianka na targowiskach
Komornicy sprzedają samochody. Oto co można kupić za 11 tys. zł
Komornicy sprzedają samochody. Oto co można kupić za 11 tys. zł
Skarbówka zatrzymała ich na lotnisku Chopina. Oto co mieli w walizkach
Skarbówka zatrzymała ich na lotnisku Chopina. Oto co mieli w walizkach
Hitowa akcja wróciła. 7 tys. koszyków niespodzianek w Carrefourze
Hitowa akcja wróciła. 7 tys. koszyków niespodzianek w Carrefourze
Wydaliśmy 147 mln zł na marchew z importu. Padł rekord
Wydaliśmy 147 mln zł na marchew z importu. Padł rekord
Chciał odebrać pieniądze za puszki. Lidl tłumaczy się z wpadki
Chciał odebrać pieniądze za puszki. Lidl tłumaczy się z wpadki
Gdzie średnia emerytura jest najwyższa? Jeden region dominuje
Gdzie średnia emerytura jest najwyższa? Jeden region dominuje
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀