Dynamika rynku reklamy TV i internetowej w '10 na niskim, jednocyfrowym poziomie - TVN
18.02. Warszawa (PAP) - Grupa TVN przewiduje, że w 2010 roku rynek reklamy telewizyjnej i internetowej typu dispaly wzrośnie w niskim, tempie jednocyfrowym - podała spółka w...
18.02. Warszawa (PAP) - Grupa TVN przewiduje, że w 2010 roku rynek reklamy telewizyjnej i internetowej typu dispaly wzrośnie w niskim, tempie jednocyfrowym - podała spółka w prezentacji dla inwestorów.
"Szacujemy, że rynek reklamy TV i internetowej typu display wykaże niską jednocyfrową dynamikę wzrostu. TVN i Onet co najmniej utrzymają udział w rynku" - napisano.
Według szacunków TVN w 2009 roku cały rynek reklamy telewizyjnej spadł o 15 proc. do 3,373 mld zł, a przychody samej spółki z tytułu reklam telewizyjnych zmnijeszyły się o 13 proc. do 1,132 mld zł.
Udział TVN w rynku reklamy TV wzrósł w ubiegłym roku do 35 proc. z 34 proc. w 2008 roku. TVP utrzymała w tym czasie 32 proc., a udział Polsatu spadł do 26 proc. z 27 proc. (PAP)
epo/ asa/