Eurospar zastępuje sieć Piotr i Paweł. Ostatni "gwóźdź do trumny" pod marką.

Koniec Piotra i Pawła już przesądzony. Ich flagowy sklep w warszawskim centrum handlowym Blue City jest w remoncie. A już w listopadzie otwarty zostanie tam EUROSPAR. Marka Piotr i Paweł znika po 30 latach.

Eurospar zastępuje sieć Piotr i Paweł. Ostatni "gwóźdź do trumny" pod marką.
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

05.09.2019 06:39

Sklep w Blue City został podzielony na pół. Na płachcie zasłaniającej plac budowy jest napis: Już jesienią w tym miejscu znajdziesz największy wybór świeżych produktów. U góry widać logo "Eurospar". To marka nowego właściciela.

- Otwarcie sklepu flagowego planujemy w drugiej połowie listopada. Sukcesywnie pracujemy nad szczegółowym planem rebrandingu poszczególnych sklepów Piotr i Paweł. Cały proces chcemy zamknąć najpóźniej do końca przyszłego roku - informuje zarząd Piotra i Pawła.

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zatwierdził transakcję przejęcia udziałów sieci Piotr i Paweł przez polską spółkę zależną The Spar Group Ltd. Sklepy Piotra i Pawła stają się częścią globalnej sieci Spar.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (26)