Trwa ładowanie...
d45zrlk
Gospodarka

Eurospar zastępuje sieć Piotr i Paweł. Ostatni "gwóźdź do trumny" pod marką.

Koniec Piotra i Pawła już przesądzony. Ich flagowy sklep w warszawskim centrum handlowym Blue City jest w remoncie. A już w listopadzie otwarty zostanie tam EUROSPAR. Marka Piotr i Paweł znika po 30 latach.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Marka Piotr i Paweł znika po 30 latach.
Marka Piotr i Paweł znika po 30 latach. (Materiały prasowe)
d45zrlk

Sklep w Blue City został podzielony na pół. Na płachcie zasłaniającej plac budowy jest napis: Już jesienią w tym miejscu znajdziesz największy wybór świeżych produktów. U góry widać logo "Eurospar". To marka nowego właściciela.

- Otwarcie sklepu flagowego planujemy w drugiej połowie listopada. Sukcesywnie pracujemy nad szczegółowym planem rebrandingu poszczególnych sklepów Piotr i Paweł. Cały proces chcemy zamknąć najpóźniej do końca przyszłego roku - informuje zarząd Piotra i Pawła.

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zatwierdził transakcję przejęcia udziałów sieci Piotr i Paweł przez polską spółkę zależną The Spar Group Ltd. Sklepy Piotra i Pawła stają się częścią globalnej sieci Spar.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d45zrlk

Podziel się opinią

Share
d45zrlk
d45zrlk