Firma zadba o wizerunek Lewandowskich. Piłkarz Bayernu tłumaczy decyzję

Firma Stor9 będzie odpowiedzialna za strategię komunikacyjną Anny i Roberta Lewandowskich. - To dla mnie i mojej żony pewnego rodzaju "centrala" - tłumaczy piłkarz. Na reklamach najbardziej znane polskie małżeństwo potrafi zarobić nawet kilka milionów złotych rocznie.

Firma zadba o wizerunek Lewandowskich. Piłkarz Bayernu tłumaczy decyzję
Źródło zdjęć: © Instagram.com
Patryk Skrzat

21.06.2017 | aktual.: 21.06.2017 16:51

Anna i Robert Lewandowscy to nie tylko popularne sportowe małżeństwo, ale prężnie działający przedsiębiorcy. Para zdecydowała, że za ich komunikację powinni wziąć się profesjonaliści. Nawiązali współpracę z polskim przedsiębiorstwem Stor9. Firma zajmuje się consultingiem, komunikacją i produkcją treści dedykowanych osobom publicznym. To pierwsza tego typu firma w Polsce.

- Od dłuższego czasu odczuwaliśmy potrzebę uspójnienia naszej komunikacji, zarówno tej marketingowej, jak i związanej z aktywnością zawodową. Stor9 został stworzony przez ludzi, którzy właśnie w tym zakresie od dawna z nami współpracują – mówi Robert Lewandowski.

Stor9 zajmie się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji, która połączy ze sobą wszystkie obszary działalności Anny i Roberta Lewandowskich. Mowa tutaj o karierze sportowej i aktywności biznesowej najpopularniejszego polskiego piłkarza, a także o działaniach Anny Lewandowskiej w dziedzinie zdrowia, diety czy aktywności fizycznej.

- To dla mnie i mojej żony pewnego rodzaju "centrala", która z jednej strony ma ułatwić zarządzanie naszymi działaniami o charakterze biznesowym, z drugiej ma usprawnić naszą komunikację zewnętrzną – w szczególności tę internetową – komentuje Lewandowski.

- Chcemy kontynuować tworzenie spójnych, wiarygodnych i przede wszystkim wysokiej jakości treści z udziałem Anny i Roberta. Jeśli będzie to content związany z kampaniami marketingowymi, to naszym głównym zadaniem będzie stworzenie takiej platformy komunikacji, która będzie działała korzystnie zarówno dla ambasadora, jak i dla promowanej marki. Wymiernym sukcesem będzie dla nas opowiadanie takich historii, które przełożą się na pozytywny odbiór użytkowników – mówi Anna Zielińska, CEO w Stor9.

Małżeństwo reklamuje już kilkanaście firm. Lewandowscy brali udział w kampaniach m.in. T-Mobile, Huawei, Vistula, Head & Shoulders, Coca-Cola, Gillette czy w kampaniach społecznych Narodowego Centrum Krwi i organizacji UNICEF. Rok temu znany menadżer sportowy Grzegorz Kita wycenił, że tylko za jeden taki kontrakt piłkarz lub jego żona mogą dostawać od 700 tys. do 2,5 mln zł.

Za Lewandowskimi już teraz stoi grupa ludzi. Nawiązanie współpracy z polską firmą ma być dla nich wsparciem. - Naszym celem było rozbudowanie ich struktury tak, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom partnerów biznesowych Lewandowskich. Zależy nam na udoskonaleniu standardów komunikacji, aby zabezpieczały one potrzeby obu stron – mówi Tomasz Zawiślak, osoba z teamu Roberta Lewandowskiego oraz pracownik Stor9.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (96)