Trwa ładowanie...
d3eti4g
żywność
16-12-2008 12:49

FoodCare skupi się na Fitelli i Tigerze

FoodCare, po podpisaniu wstępnej sprzedaży marki Gellwe zamierza się skupić na dalszej budowie silnej pozycji napoju energetycznego Tiger i marki kieszonkowego musli - Fitella.

d3eti4g
d3eti4g

Krakowska firma chce też skupić się na inwestycjach w innowacje i nowe kategorie. Spółka FoodCare wciąż będzie prowadziła produkcję marek własnych dla sieci handlowych w Polsce i za granicą. Planowana jest dalsza modernizacja zakładów w Zabierzowie, jak również rozwój systemów jakości oraz wzrost zatrudnienia w firmie. Planowany jest również rozwój sprzedaży i dystrybucji marek Tiger i Fitella poza granicami kraju.

(EK)

d3eti4g
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3eti4g