FoodCare został sponsorem Legii Warszawa. Umowa na dwa lata
Spółka FoodCare podpisała umowę sponsorską z klubem piłkarskim Legia Warszawa. W ramach dwuletniej współpracy na strojach zawodników pojawi się logo produkowanego przez firmę napoju izotonicznego 4Move.
FoodCare ma sponsorować Akademię Piłkarską Legii Warszawa i ośrodki szkółek piłkarskich Legia Soccer Schools. Współpraca obejmuje także pierwszą drużynę - logo jednego z produktów spółki - 4Move znajdzie się na tylnej części spodenek meczowych pierwszego zespołu Legii Warszawa - czytamy w komunikacie opublikowanym na akademia.legia.com.
- Legia Warszawa po raz kolejny udowodniła, że jest nie tylko atrakcyjnym partnerem biznesowym, ale również najlepszą platformą marketingową skierowaną zarówno do zawodowych sportowców, jak i pasjonatów aktywnego trybu życia - komentuje podpisanie umowy z FoodCare członek zarządu Legii - Łukasz Sekuła.
*Zobacz: Jaki o Legii. Kibice Polonii Warszawa mogą czuć się zawiedzeni *
Członek zarządu FoodCare Piotr Szablowski tłumaczy z kolei, że umowa wiążę największy klub piłkarski w Polsce z producentem największego produktu w kategorii napojów izotonicznych w Polsce.
- Doceniamy historię i ogromne tradycje sportowe Legii Warszawa. Były dla nas kluczowe przy podjęciu decyzji o współpracy, ponieważ wizja marki 4move opiera się o promocję systematycznego uprawiania sportu, w myśli idei "trening czyni mistrza". Cieszymy się na początek współpracy i kibicujemy Legii - komentuje Szablowski.
Legia Warszawa w ciągu ostatnich sześciu lat pięciokrotnie zdobyła mistrzostwo.
Firma FoodCare funkcjonuje na rynku od ponad 30 lat. Swoje produkty wysyła do ponad 50 państw na wszystkich kontynentach. Jest właścicielem marek: 4move, BLACK, Gellwe, Fitella, N-GINE, czy FRUGO.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl