Grupa TVN szacuje wzrost rynku reklamy telewizyjnej na 2‑3 proc. w '10
18.02. Warszawa (PAP) - Grupa TVN ostrożnie szacuje wzrost rynku reklamy telewizyjnej na 2-3 proc. w 2010 roku - poinformował w czwartek dziennikarzy prezes TVN Markus...
18.02. Warszawa (PAP) - Grupa TVN ostrożnie szacuje wzrost rynku reklamy telewizyjnej na 2-3 proc. w 2010 roku - poinformował w czwartek dziennikarzy prezes TVN Markus Tellenbach.
"Myślę, że dzisiaj ostrożna prognoza wzrostu rynku reklamy telewizyjnej to 2-3 proc." - powiedział prezes TVN, pytany o skalę jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy, o czym spółka poinformowała wcześniej w czwartek.
Wcześniej w prezentacji Grupa TVN podała, że w 2010 roku rynek reklamy telewizyjnej i internetowej typu dispaly wykaże niską, jednocyfrową dynamikę wzrostu.
Według szacunków TVN w 2009 roku cały rynek reklamy telewizyjnej spadł o 15 proc. do 3,373 mld zł, a przychody samej spółki z tytułu reklam telewizyjnych zmniejszyły się o 13 proc. do 1,132 mld zł.(PAP)
epo/ bas/ jtt/