Grupa Żywiec podsumowuje tegorocznego Openera

W kolejnej edycji festiwalu Opener, którego sponsorem jest Heineken Music podczas czterech dni bawiło się ponad 70 tysięcy osób.

Koncerty Openera w niedzielę cieszyły się tak dużym zainteresowaniem, że zabrakło biletów. Podobnie jak w ubiegłym roku przed koncertem Sex Pistols. Po raz pierwszy festiwal trwał 4 dni, o jeden dzień dłużej w porównaniu do 2008 r. Ponad 100 artystów polskich i zagranicznych wystąpiło na 7 scenach. O wyjątkowości Openera 2009 świadczą również przyznane wyróżnienia na arenie europejskiej. Redakcja „The Sunday Times” uznała go najlepszym festiwalem spośród 20. największych wydarzeń muzycznych w Europie a dziennik „The Times” jednym z dwudziestu najlepszych europejskich festiwali, W specjalnym przewodniku prestiżowego New Musical Express po europejskich festiwalach Openera zakwalifikowano do 12. najciekawszych wydarzeń muzycznych, które trzeba zobaczyć w tym roku.
Od 2 do 5 lipca Grupa Żywiec przeprowadziła szereg działań z cyklu „Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny”. Przygotowano specjalne ulotki, naklejki, parkingi i autobusy dla kierowców. Uczulono dodatkowo sprzedawców na zakaz sprzedaży piwa osobom nieletnim i pod wpływem alkoholu.

Marki premium Grupy Żywiec zdominowały Gdynię. W tych samych dniach, co Opener, Żywiec wspierał zlot największych żaglowców świata, Tall Ships’ Races. Niedziela (5 lipca) była kulminacyjnym dniem zarówno Openera i parady żaglowców po Zatoce Gdańskiej.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)