Hermes Energy Group chce zwiększyć udział w rynku indywidualnych odbiorców gazu

Warszawa, 16.03.2016 (ISBnews) - Hermes Energy Group (HEG) uruchamia nową markę HEG Gaz, z którą chce wyjść do małych i średnich przedsiębiorstw oraz do gospodarstw domowych. Docelowo firma chce mieć kilka-kilkanaście procent udziału w rynku klientów indywidualnych, poinformowali przedstawiciele spółki.

"Wprowadzenie marki HEG to jest uwolnienie tego rynku, czyli danie konsumentowi wyboru. Dla nas najważniejszym aspektem są benefity, jakie na koniec dnia mają nasi klienci - realne obniżenie ceny gazu dla klienta końcowego. To jest ten proces liberalizacji, który nam przyświeca. Z tym komunikatem chcemy bardzo mocno wyjść i powiedzieć, że już można spokojnie wybierać sprzedawcę paliwa gazowego" - powiedział dyrektor ds. wsparcia sprzedaży Marek Kołtonik podczas konferencji prasowej.

"Chcemy wyjść zarówno do małych i średnich przedsiębiorstw, jak i w dalszej kolejności do gospodarstw domowych" - dodał Piotr Kasprzak, członek zarządu HEG ds. operacyjnych.

Obecnie HEG ma łącznie ponad 1 500 klientów, w tym 1 000 stanowią odbiorcy komercyjni, głównie duże i średnie przedsiębiorstwa, a ponad 500 klienci indywidualni - gospodarstwa domowe.

Spółka obecnie przygotowuje się do takich działań i pod koniec roku powinna być gotowa do masowego pozyskiwania nowych klientów indywidualnych.

"Kilka do kilkunastu procent udziału w rynku klientów indywidualnych jest naszym celem" - powiedział Kasprzak.

Dodał, że jeżeli firmie uda się osiągnąć satysfakcjonujący udział na rynku polskim, to pomyśli nad wyjściem za granicę.

Hermes Energy Group to firma z polskim kapitałem, działająca na zliberalizowanym rynku gazu w Polsce, jak również na płynnych rynkach energii w Europie. HEG oferuje produkty i usługi związane ze sprzedażą i dostawami gazu ziemnego, obrotem hurtowym, dyspozycją i bilansowaniem oraz consultingiem.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)