Trwa ładowanie...

Hipermarkety w Polsce. Kuszące biznesowe zapachy

Zapach ma udział w 75 proc. decyzji konsumenckich. Dlatego coraz częściej w sklepach, sieciach handlowych czy placówkach usługowych wyczuwamy rozmaite aromaty.

Share
Hipermarkety w Polsce. Kuszące biznesowe zapachy
Źródło: WP.PL, fot: Shutterstock/Minerva Studio
d2wmlos

Coraz większym powodzeniem cieszą się też firmy komponujące mieszanki zapachowe i urządzenia je rozpylające - informuje "Rzeczpospolita".

Świadczy o tym chociażby fakt, że ostatnio zajmujący się aromamarketingiem brytyjski potentat Rentokil Initial przejął polskiego właściciela marki AromaCorp, wicelidera branży, obsługującego niemal pół tysiąca lokalizacji.

Brytyjczyków skusiła wizja wzrostu na raczkującym jeszcze u nas rynku.

Zobacz także:

d2wmlos

Podziel się opinią

Share
d2wmlos
d2wmlos