Trwa ładowanie...
d4b7n52

IBM i Winuel zaoferują na rynku oprogramowanie do zarządzania energią

04.05. Warszawa (PAP) - IBM i Winuel, spółka wchodząca w skład grupy Sygnity, wyprodukowały pakiet oprogramowania, który umożliwi zarządzanie energią w ponad 15 milionach...

d4b7n52
d4b7n52

04.05. Warszawa (PAP) - IBM i Winuel, spółka wchodząca w skład grupy Sygnity, wyprodukowały pakiet oprogramowania, który umożliwi zarządzanie energią w ponad 15 milionach gospodarstw domowych w Polsce. Obie firmy będą wspólnie oferować produkt zarówno w kraju jak i za granicą - poinformowało Sygnity w komunikacie prasowym.

"IBM i WINUEL SA (spółka wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Sygnity) wyprodukowały pierwszy polski pakiet oprogramowania klasy Smart Metering opracowany wspólnie w Laboratorium Oprogramowania IBM w Krakowie. Umożliwi on inteligentne zarządzanie energią w ponad 15 milionach gospodarstw domowych w Polsce. Obie firmy będą wspólnie oferować pakiet oprogramowania Smart Metering na rynku" - napisano w raporcie.

Rozwiązanie umożliwia przedsiębiorstwom użyteczności publicznej oraz klientom końcowym zarządzanie zużyciem energii poprzez szczegółowy monitoring w czasie rzeczywistym. Dzięki temu operatorzy mogą mierzyć pobór energii oraz wystawiać klientom rachunki na podstawie rzeczywistego zużycia energii. Obecnie rozliczenia finansowe oparte są na danych szacunkowych.

"Rynek energetyczny jest jednym z priorytetów dla grupy kapitałowej Sygnity. Dlatego z determinacją będziemy rozwijać nasze portfolio produktów dla klientów z tego sektora. Oprogramowanie IBM oraz ekspertyza Laboratorium IBM w Krakowie uzupełnia naszą strategię ekspansji na nowe rynki i lepsze dostosowanie oferty do potrzeb naszych klientów. Nasz wspólny pakiet produktów klasy Smart Metering będziemy oferować na rynku w Polsce, którego wartość szacujemy na 100 mln zł w ciągu paru najbliższych lat, jak i za granicą" - poinformował cytowany w komunikacie Norbert Biedrzycki, prezes Sygnity SA.

Pod koniec marca Sygnity informowało, że jedną z dróg aktywizacji sprzedaży jest zaistnienie w niszach rynkowych, poprzez zawieranie aliansów strategicznych. (PAP)

morb/ asa/

d4b7n52
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4b7n52