Ikea reaguje na serialowego Wiedźmina. Ma ofertę dla klientów
Ikea zachęca do nabycia "noży przeznaczenia". To aluzja do zwiastuna serialu "Wiedźmin", który opublikował serwis "Netflix".
Marketingowcy sieci Ikea szybko zareagowali na zwiastun serialu "Wiedźmin". Skoro bohater powieści Andrzeja Sapkowskiego korzystał z "Miecza Przeznaczenia", to dlaczego klienci szwedzkiego marketu nie mieliby kupić "noży przeznaczenia" za 60 zł – bez jednego grosza?
Zabieg, po który sięgnęli marketingowcy Ikei, to "real time marketing", czyli nawiązujący do wydarzeń, które aktualnie mają miejsce.
Trwa ładowanie wpisu: facebook
Obejrzyj: Foliówki w sklepach będą droższe. Polacy będą płacić więcej
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.