Ikea reaguje na serialowego Wiedźmina. Ma ofertę dla klientów
Ikea zachęca do nabycia "noży przeznaczenia". To aluzja do zwiastuna serialu "Wiedźmin", który opublikował serwis "Netflix".
Źródło zdjęć: © iStock.com
oprac. Martyna Kośka
Marketingowcy sieci Ikea szybko zareagowali na zwiastun serialu "Wiedźmin". Skoro bohater powieści Andrzeja Sapkowskiego korzystał z "Miecza Przeznaczenia", to dlaczego klienci szwedzkiego marketu nie mieliby kupić "noży przeznaczenia" za 60 zł – bez jednego grosza?
Zabieg, po który sięgnęli marketingowcy Ikei, to "real time marketing", czyli nawiązujący do wydarzeń, które aktualnie mają miejsce.
Obejrzyj: Foliówki w sklepach będą droższe. Polacy będą płacić więcej
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl