INTERFERIE S.A. - Informacja na temat członków Rady Nadzorczej powołanych przez Walne Zgromadzeni...
INTERFERIE S.A. - Informacja na temat członków Rady Nadzorczej powołanych przez Walne Zgromadzenie INTERFERIE S.A. w dniu 25.04.2013r. (14/2013)
08.05.2013 16:42
| | KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | | Raport bieżący nr | 14 | / | 2013 | | | | | |
| | Data sporządzenia: | 2013-05-08 | | | | | | | | | |
| | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | |
| | INTERFERIE S.A. | | | | | | | | | | |
| | Temat | | | | | | | | | | |
| | Informacja na temat członków Rady Nadzorczej powołanych przez Walne Zgromadzenie INTERFERIE S.A. w dniu 25.04.2013r. | | | | | | | | | | |
| | Podstawa prawna | | | | | | | | | | |
| | Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe | | | | | | | | | | |
| | Treść raportu: | | | | | | | | | | |
| | Zarząd INTERFERIE S.A. przekazuje informacje dotyczące członków Rady Nadzorczej powołanych do składu Rady Nadzorczej Spółki przez Zwyczajne Walne Zgromadzenie dnia 25.04.2013r.: Marcin Chmielewski (48 lat) Posiadane wykształcenie, kwalifikacje: Politechnika Opolska ? Wydział Budownictwa Lądowego, magister inżynier (rok ukończenia 1990), Uniwersytet Warszawski ? studia podyplomowe z zakresu bankowości i finansów (rok ukończenia 1995). Ponadto: Kurs dla członków Rad Nadzorczych spółek Skarbu Państwa, cykl szkoleń z zakresu zarządzania majątkiem i funduszy inwestycyjnych, szkolenia z zakresu ryzyka kredytowego. Zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej: 1992 - 1997 Bank Pekao S.A. Oddział w Opolu, zastępca naczelnika Wydziału Kredytów i Gwarancji, 1997 ? Raiffeisen Bank Polska S.A. Oddział we Wrocławiu ? doradca klienta korporacyjnego, 1997 - 2004 ? Dresdner Bank Polska S.A. ? dyrektor regionalny we Wrocławiu; 2004 ? 2006 ? DZ Bank Polska S.A. ? dyrektor Oddziału we Wrocławiu,
2006 ? 2008 ? Bank BGŻ S.A. ? dyrektor Centrum Korporacyjnego region POludnie 2008 ? 2011 ? KBL European Private Bankers S.A. (Oddział w Polsce), dyrektor zarządzający Wealth Management, 2011 ? obecnie ? KGHM TFI S.A. ? prezes zarządu. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do INTERFERIE S.A. i nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie figuruje w rejestrze dłużników niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. Marek Panfil (41 lat) Posiadane wykształcenie, kwalifikacje: Wyższe ? Szkoła Główna Handlowa, Warszawa, Kierunek Menedżerski, 1991-1996 doktor SGH nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania, 2005 Szkoła Główna Handlowa, Warszawa, Podyplomowe Studium Zarządzania Wartością Firmy, 2001-2002 IESE Business School w Barcelonie, International Faculty Program, 2012 Stern School of Business, New York University - staż naukowy
w Department of Finance, 2010 Zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej: od 2013 Kierownik Zakładu Pomiaru Wartości Przedsiębiorstwa w ramach Instytutu Zarządzania Wartością, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie od 2005 Kierownik Podyplomowego Studium Metody wyceny spółki kapitałowej (patronat GPW w Warszawie) od 2000 Forum Sp. z o.o. w Poznaniu, Redaktor Naczelny poradnika "Controlling ? wiedza i narzędzia praktyczne". Autor wielu publikacji z dziedziny zarządzania finansami przedsiębiorstwa. 1997-2003 Pont Corporation Sp. z o.o.(firma konsultingowa), Warszawa, Konsultant, Kierownik projektów, Analityk finansowy od 1996 Adiunkt (wcześniej Asystent) w Katedrze Small Businessu Szkoły Głównej Handlowej. Specjalizacja: zarządzanie wartością przedsiębiorstwa, wycena wartości spółki oraz wartości niematerialnych, pozyskiwanie źródeł finansowania zewnętrznego, ocena opłacalności projektów inwestycyjnych. Autor wielu publikacji z wyżej wymienionych dziedzin. Ponadto: 2005.11-12 Konsultant
w projekcie A.T.Kearney (audyt organizacyjny w firmie zarządzającej aktywami w Polsce) od 1999 Członek Rady Naukowej Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie 1999-2005 Współorganizator dwunastu edycji prestiżowego Podyplomowego Studium Zarządzania Wartością Firmy 2008 ? 2012 członek Rady Nadzorczej KGHM Polska Miedź S.A. trener z zakresu wyceny przedsiębiorstwa dla kadry menedżerskiej ENEA SA i KHW SA (we współpracy z E&Y Academy of Business) oraz dla doradców BRE Bank SA (we współpracy z Warszawskim Instytutem Bankowości); 2011 - lider projektu dotyczącego wyceny 8 spółek w Grupie Kapitałowej ZAK SA 2012 ? 2013 doradca w wykupie menedżerskim dla polskich menedżerów odkupujących udziały od większościowego zagranicznego udziałowca (wycena udziałów, biznesplan). Aktywny trener/wykładowca współpracujący z Institute of International Research, Warszawskim Instytutem Bankowości i innymi ośrodkami. Biegły Najwyższej Izby Kontroli w zakresie weryfikacji wyceny przedsiębiorstw do celów prywatyzacji (2007). Nie prowadzi
działalności konkurencyjnej w stosunku do INTERFERIE S.A. i nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie figuruje w rejestrze dłużników niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. Renata Wiernik-Gizicka (41 lat) Posiadane wykształcenie, kwalifikacje: 1992-1997 Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, magister, specjalność Finanse i Bankowość, 1998-1999 Podyplomowe Studia Rachunkowość Zarządcza ? Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 2006-2008 Podyplomowe Studia Zarządzanie Międzynarodowymi Przedsięwzięciami Górniczymi ? Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie. Zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej: 2010 - obecnie dyrektor Departamentu Kontrolingu i Analiz Ekonomicznych ? Biuro Zarządu KGHM Polska Miedź S.A., 2007-2010 dyrektor Departamentu Budżetowania ? Biuro Zarządu KGHM Polska Miedź S.A., 1997 ? 2007 specjalista
w Departamencie Budżetowania ? Biuro Zarządu KGHM Polska Miedź S.A. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do INTERFERIE S.A. i nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie figuruje w rejestrze dłużników niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. Barbara Mróz (63 lata) Posiadane wykształcenie, kwalifikacje: 2002 Międzynarodowa Fundacja Rozwoju Rynku Kapitałowego i Przekształceń Własnościowych w RP dla dyrektorów finansowych, 1973-1974 Studium Pedagogiczne, planowanie i finansowanie gospodarki, 1969-1974 Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, magister, specjalność Finanse i Rachunkowość. Zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej: 2010 - obecnie - Prezes Zarządu, Legnickie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej SA w Legnicy, 2003-2009 dyrektor Oddziału we Wrocławiu, PZU S.A., 1991 ? 2003 dyrektor
Wydziału Finansów i Budżetu, Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu, 1974 ? 1991 Zastępca Naczelnika Dzielnicy Wrocław Śródmieście, Dzielnicowy Urząd Wrocław Śródmieście. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do INTERFERIE S.A. i nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie figuruje w rejestrze dłużników niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. Jerzy Pokój (58 lat) Posiadane wykształcenie, kwalifikacje: Wykształcenie wyższe ? Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie, kierunek Turystyka i Rekreacja (2007) Zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej: 1981 ? 1983 Wiceprezes Sudeckiego Klubu Wysokogórskiego, 1983 ? 1990 Prezes Koła Przewodników Sudeckich w Jeleniej Górze 1984 ? 1998 Prezes Szkoły Górskiej Przewodnictwa i Narciarstwa 1990 ? 1998 Naczelnik Grupy Karkonoskiej GOPR 1990 ? 1994
Przewodniczący Rady Miasta Karpacz 1997 ? obecnie właściciel "Western Ranch" Karpacz 1998 ? 2002 radny Sejmiku Województwa Dolnośląskiego 2002 ? obecnie wykładowca Górskiej Turystyki Jeździeckiej PTTK 2002 ? 2006 Prezes Grupy Karkonoskiej GOPR 2005 ? 2009 redaktor miesięcznika "Konie i Rumaki" 2007 ? obecnie radny Sejmiku Województwa Dolnośląskiego, od 2008 przewodniczący Sejmiku Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do INTERFERIE S.A. i nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie figuruje w rejestrze dłużników niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. Podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 22 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunkach uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa
państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U. z 2009 r. Nr 33, poz. 25). | | | | | | | | | | |
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | ||
---|---|---|
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
| | | INTERFERIE SPÓŁKA AKCYJNA | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | (pełna nazwa emitenta) | | | | | |
| | | INTERFERIE S.A. | | Usługi inne (uin) | | | |
| | | (skrócona nazwa emitenta) | | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | | | |
| | | 59-301 | | Lubin | | | |
| | | (kod pocztowy)
| | (miejscowość) | | | |
| | | Marii Skłodowskiej-Curie | | 176 | | | |
| | | (ulica) | | (numer) | | | |
| | | 76 749 54 00 | | 76 749 54 01 | | | |
| | | (telefon) | | | (fax) | | |
| | | interferie@interferie.pl | | www.interferie.pl | | | |
| | | (e-mail) | | | (www) | | |
| | | 692-000-08-69 | | 390037417 | | | |
| | | (NIP) | | | (REGON) | | |
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
---|---|---|---|---|---|
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2013-05-08 | Arkadiusz Miszuk | Prezes Zarządu | |||
2013-05-08 | Dariusz Rutowicz | Wiceprezes Zarządu |
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ