IVMX ma pewne opóźnienie we wdrożeniu systemu ISOK w Enei
15.05. Warszawa (PAP) - Realizowany przez Infovide-Matrix projekt wdrożenia Informatycznego Systemu Obsługi Klientów (ISOK) ma pewne opóźnienie. Do tej pory nie został jednak...
15.05.2013 | aktual.: 15.05.2013 17:53
15.05. Warszawa (PAP) - Realizowany przez Infovide-Matrix projekt wdrożenia Informatycznego Systemu Obsługi Klientów (ISOK) ma pewne opóźnienie. Do tej pory nie został jednak przekroczony żaden z ustalonych w umowie kluczowych etapów realizacji - poinformował na spotkaniu z dziennikarzami wiceprezes Enei Grzegorz Kinelski.
"Dziś projekt idzie pełną parą pomimo, że są pewne opóźnienia. Jeszcze żaden z czterech tzw. kamieni milowych nie został przekroczony" - powiedział Kinelski.
"Pierwszy z nich mija pod koniec czerwca" - dodał.
Infovide-Matrix we wrześniu 2013 r. podpisało z Eneą umowę na budowę i wdrożenie oraz utrzymanie Informatycznego Systemu Obsługi Klientów (ISOK), obejmującego system bilingowy i system CRM. Wynagrodzenie przewidziane w kontrakcie to ok. 59,78 mln zł netto. Zgodnie z zapisami w umowie Infovide-Matrix zobowiązane jest do zapłaty na rzecz zamawiającego kary umownej, w przypadku niezakończenia któregokolwiek z etapów wdrożenia w terminie, w wysokości 0,1 proc. całości należnego wynagrodzenia za każdy dzień opóźnienia.
Prezes Infovide-Matrix Borys Stokalski w niedawnej rozmowie z PAP informował, że w początkowej fazie realizacji kontrakt w Enei nie będzie miał istotnego przełożenia na zyski, a spółka konserwatywnie podchodzi do rozpoznawania przychodów i ryzyk z nim związanych.
Według nieoficjalnych informacji Infovide-Matrix liczy na realizację podobnego kontraktu w Enerdze za około 70-80 mln zł. Obecnie postępowanie to jest na etapie finalnego wyboru dostawcy.(PAP)
gsu/ asa/