Trwa ładowanie...
d1omeaz

IVMX ma pewne opóźnienie we wdrożeniu systemu ISOK w Enei

15.05. Warszawa (PAP) - Realizowany przez Infovide-Matrix projekt wdrożenia Informatycznego Systemu Obsługi Klientów (ISOK) ma pewne opóźnienie. Do tej pory nie został jednak...

d1omeaz
d1omeaz

15.05. Warszawa (PAP) - Realizowany przez Infovide-Matrix projekt wdrożenia Informatycznego Systemu Obsługi Klientów (ISOK) ma pewne opóźnienie. Do tej pory nie został jednak przekroczony żaden z ustalonych w umowie kluczowych etapów realizacji - poinformował na spotkaniu z dziennikarzami wiceprezes Enei Grzegorz Kinelski.

"Dziś projekt idzie pełną parą pomimo, że są pewne opóźnienia. Jeszcze żaden z czterech tzw. kamieni milowych nie został przekroczony" - powiedział Kinelski.

"Pierwszy z nich mija pod koniec czerwca" - dodał.

Infovide-Matrix we wrześniu 2013 r. podpisało z Eneą umowę na budowę i wdrożenie oraz utrzymanie Informatycznego Systemu Obsługi Klientów (ISOK), obejmującego system bilingowy i system CRM. Wynagrodzenie przewidziane w kontrakcie to ok. 59,78 mln zł netto. Zgodnie z zapisami w umowie Infovide-Matrix zobowiązane jest do zapłaty na rzecz zamawiającego kary umownej, w przypadku niezakończenia któregokolwiek z etapów wdrożenia w terminie, w wysokości 0,1 proc. całości należnego wynagrodzenia za każdy dzień opóźnienia.

d1omeaz

Prezes Infovide-Matrix Borys Stokalski w niedawnej rozmowie z PAP informował, że w początkowej fazie realizacji kontrakt w Enei nie będzie miał istotnego przełożenia na zyski, a spółka konserwatywnie podchodzi do rozpoznawania przychodów i ryzyk z nim związanych.

Według nieoficjalnych informacji Infovide-Matrix liczy na realizację podobnego kontraktu w Enerdze za około 70-80 mln zł. Obecnie postępowanie to jest na etapie finalnego wyboru dostawcy.(PAP)

gsu/ asa/

d1omeaz
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1omeaz