Jeśli pijesz oranżadę, to na 50 proc. Hellenę
Mimo problemów z rosnącymi kosztami producent napojów Hellena utrzymał palmę pierwszeństwa na rynku oranżady. Już połowa takich napojów jest sprzedawana pod taką marką - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".
13.09.2011 | aktual.: 13.09.2011 08:14
Stało się tak dzięki 31-proc. wzrostowi sprzedaży napojów, w tym głównie oranżady. Hellena stanowi już połowę sprzedaży oranżady w sklepach poza dyskontami i marketami. Także wśród napojów niegazowanych marka jest jedną z najchętniej kupowanych. Pod względem wartości sprzedaży zajmuje trzecie miejsce, ilościowo - drugie. To osiągnięcie, bo koszty produkcji, wynikające z rosnących cen cukru i opakowań, są coraz większe.
W lipcu Grupa Colian wprowadziła na rynek nowy napój energetyczny o smaku oranżady - NGR Power. Jeśli produkt odniesie sukces, producent ma w zanadrzu wypuszczenie także jego izotonicznej wersji.