Trwa ładowanie...
dsqz8no

K2 Internet będzie miał 50 proc. udziałów w spółce Brainshop U-boot

23.10. Warszawa (PAP) - Spółka marketingowo-technologiczna K2 Internet podpisała z Brainshop U-boot umowę inwestycyjną, na mocy której obejmie 400 nowo emitownych udziałów w...

Share
dsqz8no

23.10. Warszawa (PAP) - Spółka marketingowo-technologiczna K2 Internet podpisała z Brainshop U-boot umowę inwestycyjną, na mocy której obejmie 400 nowo emitownych udziałów w spółce, które stanowić będą 50 proc. w jej podwyższonym kapitale - poinformował K2 Internet w komunikacie.

"Dzięki transakcji emitent wzmocni swoją pozycję na rynku usług reklamowych uzupełniając ofertę o realizację kampanii integrujących komunikację on-line i off-line. Zgodnie z planami, wyniki spółki, korzystanie wpłyną od przyszłego roku tak na wysokość sprzedaży, jak i marże osiągane przez grupę emitenta" - podał K2 Internet w komunikacie.

Według informacji internetowych Brainshop U-boot zajmuje się tworzeniem filozofii brandów i strategii komunikacji dla klientów z segmentu young&trendy. Spółka tworzy nowe media (ambient) według potrzeb komunikacyjnych klienta, dopasowując formę do grupy konsumenckiej, miejsca komunikacji i przeznaczenia samego produktu. Kapitał zakładowy spółki wynosi 200 tys. zł.(PAP)

gsu/ ana/

dsqz8no

Podziel się opinią

Share
dsqz8no
dsqz8no